Kapitola 16. Narozeniny

42 6 0
                                    

Ááá...

Ležím v posteli a skoro se nemůžu hýbat. Jsem totiž téměř paralyzovaná očekáváním. Proč? Zítra mám narozeniny. Je asi devět večet. Ano, šla jsem si lehnout brzy, abych byla zítra svěží. Ale teď vidím, že to byla chyba. Když ležím, tak už se mi nechce vstát ani nic dělat. Na druhou stranu se mi hlavou honí miliony myšlenek a taky představ. O to je to horší, že mám zítra narozky. Dokonce jsem si potmě napsala seznam pěti věcí, které bych ráda zítra viděla.

Mimo jiné tam patřila Magda a taky rodinní příslušníci. Nebo taky pětipatrový dort... Nojo, asi jsem už unavená.

Ráno:

Otevřela jsem oči a podívala se na budík. Je tři čtvrtě na sedm. Ještě čtvrt hodiny. Díky, díky moc, ještě chvilka spánku mi bodne, pomyslím si a zachumlám se ještě více do peřiny.

Z nějakého důvodu mě něco přinutilo zas otevřít oči a podívat se na můj stolní kalendář. Nedokázala jsem rozespalýma očima zaostřit na nápis u dnešního data, ale rozeznala jsem tam nakreslený dort. Proč bych si tam kreslila dort? Vždyť nemám naro...
No jo!!!

Narozeniny, narozeniny!!!

Vyskočila jsem z postele, vletěla jsem do koupeny a umyla jsem si obličej a rychle si pročísla vlasy.
Pak jsem zamířila do kuchyně, kde na mě u stolu na mojem místě čekal muffin s malou zapíchnutou svíčkou.

Houby, nepotřebuju pětipatrový dort. Mě stačí malinký projev lásky od blízkých. Oni si mě nemusí kupovat...

Ahojki! Doufám, že se líbí. Hodně si vážím každé hvězdičky i komentáře a názoru.♥♡★☆

Čtěte dál...

S(t)ázkaKde žijí příběhy. Začni objevovat