Půlnoc:
Tak jo, už to vím jistě. Zítra to musím zrušit. Důvod? Řeknu to takhle: hodiny odbíjí půlnoc a já stojím nad záchodovou mísou a splachuju. Můžete si to domyslet.
Nechci vypadat jako blbka, kdybych se zítra nedostavila na náměstí, tak beru do ruky mobil a píšu Lukášovi.
,,Ahoj, spis?" píšu.
Asi za minutu nebo dvě mi přijde odpověď:
,,No, ted uz ne. Procpak? L"
,,Zitra to nedam jsem nemocna...A"odepisuju já.
,,Aha tak to je mi lito, tak nekdy jindy. L" píše mi on.
Tak to bychom měli. Jdu si lehnout a snad usnu rychle...
Druhý den:
Asi jsem si opravdu potřebovala odpočinout. Vzbudila jsem se totiž až kolem desáté. Chystala jsem se celý den zůstat v posteli a nic nedělat.
Po chvíli jsem se ale začala nudit, tak jsem si vytáhla blok a tužku a začala jsem si čmárat. Potom přišla Bella, která mi donesla čaj a snídani, což byl suchý rohlík. Potřebovala jsem do sebe něco dostat. Pak jsem si vytáhla knížku a zkusila jsem si číst, ale trochu mi třeštila hlava a nemohla jsem pořádně rozluštit písmena.
Asi za půl hodiny se mi trochu zatočila hlava a já jsem ucítila, jak mi bublá v žaludku. Rychle jsem vyběhla na záchod. Stihla jsem to právě v čas.
Potom jsem uslyšela, jak mi Bella klepe na dveře se slovy:,,máš tu návštěvu!"
Tak jsem si rychle umyla obličej a pročísla vlasy a vyšla z koupelny.Stál tam Lukáš!!!
Začala jsem rychle mrkat, abych zjistila, jestli se mi to nezdá. Musela jsem asi vypadat zle, protože mi řekl:,,Poslyš, já asi zase půjdu, nevěděl jsem, že jsi tak nemocná..."
,,Jo, radši běž, ale díky za návštěvu, nezapomenu ti to..."
Tak teda odešel a já se zhroutila do peřin. Nevěděla jsem, jestli je mi tak blbě, nebo jestli jsem s ním ráda. Ta jeho návštěva mi ale docela zvedla náladu...
Ahoj, tak tu mám druhou kapitolu za dnešní den!!! Děkuju za zájem a hvězdičky, popřípadě komentáře.
♥♡★☆
ČTEŠ
S(t)ázka
RandomZačíná to jako docela obyčejná holka a obyčejná sázka... Postavy i jejich životní osudy inspirovány skutečností... Je to knížka, ve které se nesmíte bát přemýšlet...♥♡