-Deci?Mă întreabă desprinzandu-se din sărut.
-Deci ce?Întreb eu şi mă întind în pat.
El doar mă priveşte şi zâmbeşte din când în când.De ce mă simt aşa ciudat când sunt preajmă lui?De ce nu îmi mai pot controla respiraţia,de ce tremur la atingerea lui,de ce mă bălai când sunt lângă el?De ce?-Ce pot face că să mă ierti?Întreabă chicotind.
Off chicoteste!Ce drăguţ e când face asta.Sper să nu îşi schimbe iarăşi comportamentul.-Zici odată?Mă întreabă calm asezandu-se lângă mine acum amândoi privind tavanul.
-Nu ştiu..
-Ai putea te rog să te îmbraci?Mă exciti când te văd aşa dezbrăcată şi îmi doresc să te văd şi mai dezbrăcată.
-Sigur..Spun eu şi mă ridic din pat dar mâna lui mă trage înapoi.
-De ce eşti aşa timidă?Mă întreabă asezandu-mă doar cu o mâna peste el.
-N-nu ştiu..Spun iarăşi balbaindu-ma.Ce pot face?E vina mea că el se află atât de aproape de mine?Sunt sigură că sunt roşie la faţă iar el doar stă acolo şi se holbeaza mine.
Încerc să mă ridic dar mă opreşte pozitionandu-si mâinile pe picioarele mele goale.-Poţi!
-Ce să pot?Mă întreabă cu o sprînceană ridicată.
-Poţi face ceva că să te iert.
-Ce?Spune el indiferent.Aaa cred că ştiu..să te las să te ridici,nu?
-Mda..Spun ruşinos.
Pufneşte în ras iar eu parcă mă simt şi mai incomod.-Ce e aşa de nostim?
-Nu îţi place poziţia?
Îmi simt obraji cum ard,de ce îmi face asta?Chiar îi place să mă facă de ruşine?-Te rog Chris.
Îşi da mâinile jos de pe picioarele mele iar eu nu mai aştept şi mă ridic.Încep să îmi caut câteva haine în dulap simtindu-i respiraţia din ce în ce mai aproape de gâtul meu.Îşi pune mâinile pe talia mea şi mă ia în brate ducandu-ma spre baie.-Da-mă jos!Îi comand eu.
-Sttt pisicuto!
Mă asează cu fundul pe ghiuveta şi îmi desface picioarele pozitionandu-se între ele.Îşi zdrobeste buzele fierbinţi peste ale mele muscandu-mi buza de jos.
-Chris!Gem eu iar el mă da jos de pe ghiuveta.-Ce?Mă întreabă el şi se uită în ochii mei.Stai linistită dacă nu vrei încă,nu se vă întâmplă.
-Atunci..ce facem aici?
-Păi m-ai excitat..trebuie să primeşti o pedeapsă.
-P-pedeapsă?
-Da,pedeapsă!Spune şi îşi da tricoul şi pantaloni jos.
-Dar..Încerc eu să spun dar Chris mă opreşte ridicandu-mă în brate şi intrând cu mine în dus.
Apă îşi făcu apariţia şi ne stropi pe amândoi.Chris mă întoarse cu spatele la el şi îşi lipi abdomenul de spatele meu.Bărbăţia lui i-o simteam presată de fundul meu asta facandu-ma să tremur.
-De ce îmi faci asta?-Ce îţi fac?Sopteste el.
-Fa-mi.Spun şi mă întorc cu faţă spre el vazandu-i zâmbetul de pe chip.
-Ce şa îţi fac?Mă întreabă prefacandu-se că nu ştie.
-Off Chris chiar nu te înţeleg.Spun şi încerc să ies din cabina de dus dar mâna lui Chris mă opreşte.
-Spune-mi ce să îţi fac.
-Vreau să..te vreau..
-Mai precis.
-Vreau să..off firar..Te vreau în mine Chris.
-Imm..chiar nu mă prind..Mai precis.
-Vreau să o fac cu tine,să fac dragoste cu tine.Spun deja nervoasă.
Zâmbeşte şi îşi muta privirea spre sani mei atingandu-i uşor.
Mă excită,vrea să fierb şi se preface că nu ştie despre ce vorbesc.Înghit în sec şi îi prind mâna în a mea,ridicandu-ma pe vârfuri că să ajung cu buzele la gâtul lui.Il sărut şi musc câteva părţi,el gemand de plăcere.-Fute-ma Chris!Spun şi sunt imediat ridicată şi lipită de perete.
Nu mă judecati,o să pun în curând continuarea...până atunci fierbeţi. :))
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Novela Juvenil-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015