Stau pe canapeaua din sufragerie uitandu-ma la un film ce deja devine plictisitor.Sunt singura acasa asa ca pot face ce vreau.Dar problema e ca nu am ce face.Doar sa ma plictisesc.Au plecat toti si m-au lasat singura.Chris a plecat de dimineata fara sa imi spuna nimic,Andy e la sala,iar Lena sa dus sa faca cateva cumparaturi.Am decis sa nu ma duc cu ea deoarece sunt foarte obosita si chiar nu am chef sa ma plimb prin toate magazinele cu o nebuna.Telefonul de langa mine bazaie semn ca am primit un mesaj.
Chris❤❤👅:Ce faci ?❤
Zambesc ca o tampita si imi musc usor buza.Mesajul asta imi aduce aminte de vremea cand Chris era doar un necunoscut si un dulce.Eh un dulce mai amar cateodata.Faceam foarte bine pana sa imi dai tu mesaj!👅👅👅
Ii trimit eu mesajul fara sa ma mai gandesc.Imi place sa il enervez.
Nu dureaza nici un minut caci telefonul incepe din nou sa bazaie.Il iau rapid in mana si intru in mesajerie.Chris❤❤:Reao!Eu care imi faceam griji...
-De ce ti-ai face griji?Sunt destul de mare!
Chris❤❤:Unui om mare nu ii e frica de intuneric!
-Hei!Crezi ca daca tie nu iti e inseamna ca poti sa razi de ceilalti?Si tie iti e frica de ceva,sunt sigura!
Chris❤❤:Da imi e frica de ceva!
-De ce?
Chris❤❤:Imi e frica ca te pot pierde!
-Nu ma vei pierde...Iti promit!
Chris❤❤:Vorbesti serios?
-Foarte serios!Tu esti totul pentru mine!
Chris❤❤:Ohh deschide mai repede usa iubito!
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Ficțiune adolescenți-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015