Dupa ceva timp.
-Te iubesc iubito.Spune el si face o pauza tragand din tigare.Enorm..Continua iar eu rosesc.
Il iau in brate iar el isi pune mana pe talia pe tragandu-ma mai aproape sarutandu-mi fruntea.
E asa dulce...Niciodata nu mi-am dat seama ca un tip ca el poate fi pe placul meu.Lucrurile s-au schimbat.Din acea seara...care deabea acum mi-am dat seama ca a fost o seara ce mi-a schimbat radical viata.-Hei!Tip eu cand observ ca nu mai e langa mine.Imi intorc capul si il observ la un stand cu inghetata.Zambesc cand dau de chipul sau cu acele gropite adorabile si cu zambetul pana la urechi.
-Poftim.Spune si imi intinde inghetata pe bat de ciocolata.
Se aseaza langa mine si incepe sa guste din inghetata la cornet cu vanilie.-Eu vroiam cu vanilie.Spun si imi las privirea in jos suparata.
-Dar...iti placea ciocolata.Spune si ma priveste.Uite,ia-o pe a mea.Spune si imi intinde inghetata zambindu-mi.
Incep sa rad si il lovesc jucaus in umar.-Auci!Spune frecandu-si umarul.Deci...m-ai mintit!Spune suparat.
-Oh haide...Spun si imi asez mana pe obrazul sau.Nu te supara.Continui.
Incepe sa rada dintr-o data iar eu ridic din sprancene.-O sa ti se topeasca inghetata.Spune el.Linge-o.
-O ling,o ling.
20:45
-Ce dracu e asta?Tipa el si ii observ venele de pe gat mult mai proeminente.
-Nu...nu stiu...Spun si imi asez mana pe frunte simtind cum imi creste temperatura.
-Cum sa nu stii?Cine a fost in camera ta?Eu?Ma intreaba tipand.
-Dar nu..nu stiu...Spun izbugnind in plans.
-Sara stiu tot.Am auzit cum faceati sex la dracu!Urla el iar ochii mei se maresc.
-Ce tot spui?Am venit acum cateva minute de la alergat!Nu am fost acasa...Soptesc eu.Am venit cu tine din parc si apoi am fost sa alerg!Nici macar nu am intrat in camera.
-Atunci cine naiba gemea?Intreaba iar eu imi sterg ochii.
-Nu stiu!Tip eu de data asta!
-Spune-mi adevarul Sara!Spune de data asta mai calm.
-Asta e adevarul Mike!Nu ai auzit bine!Nu avea cine sa faca sex la mine in camera!
-Iti soptea numele!Tipa iar.
-Stii ceva Mike,daca ma crezi bine daca nu,nu!Spun si ies val vartej pe usa simtind cum aerul rece ma face sa tremur.
Heeeeei:))Surpriza...Ce se intampla in camera ei?Uh cred ca sunt fantome:))
Vreau pareri si sa stiu ce credeti ca se va intampla in celelalte capitole.Deci astept:))Aa da,in acest capitol Sara vorbeste cu Mike asa ca sa nu credeti alceva:))Va iubescccccccc:)
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Novela Juvenil-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015