Cap.20❤❤

5K 269 19
                                    

-Iesi!

-Sara..

-Iesi,acum!
Se aseaza in pat privindu-ma intristat.

-Te rog..iarta..

-Nu mai vreau sa te vad!Iesi.
Spun si imi bag capul intre perne incepand sa plang.
Il urasc!Il urasc!Il urasc ca m-a facut sa ma indragostesc de el apoi si-a batut joc.Nu,nu trebuia sa ma indragostesc,sunt o proasta.O mare proasta!

Chris P.O.V

Ies din camera trantind-o din cauza nervilor.Ok,de data asta sunt un prost!Cum am putut sa ii fac asta?La dracu,nu ma mai inteleg nici pe mine.Mi-am pierdut mintiile cand am vazut-o goala si nu am mai realizat dat rau ii fac.E atat de frumoasa,atat de inocenta atat de cuminte atat de sensibila...Ma urasc.Tocmai mi-a zis ca ma iubeste iar eu doar m-am uitat la ea...si am ranit-o.

-Domnule sunteti bine?

-Nu Valeria,nu sunt.Nu stiu...Sara..

-Va iubeste domnule.

-Stiu..Spun punandu-mi coatele pe masa si lundu-mi fata in palme.

-Si?Spune si se aseaza la masa.

-Am ranit-o...

-Domnule spuneti-mi tot,ca sa va pot ajuta.

-Am...am

-Ce?Ce ati facut?Spune usor speriata.

-Am vrut sa...sa ii arat..

-Domnule nu vreau amanunte.Spune dand din maini si mimand un zambet.

-Am vrut sa ii arat cat de mult o...o..

-Iubiti?

-Da...asta.

-Adica..ohh Doamne...Va aceceptat..Spune ea bucuroasa.

-Dar dupa s-a intamplat ceva mai rau..

-Ce?Spune punandu-se iarasi pe scaun.

-Am crezut ca vrea...dar am facut o mare gresala.M-am lasat orbit de..

-Nu imi spune-ti ca...Nu..

-Ba da Valeria...Ea nu a vrut asta iar eu am facut-o.
Isi pune mana la gura si cu cealalta mana incepe sa isi stearga...lacrimile?Se ridica de pe scaun si incepe sa se plimbe in cerc plangand.

-Valeria...ai patit ceva?

-Cum ai putut sa faci asa ceva?Cum?Asa te-am crescut eu?Te gandesti ce ai facut?Ai profitat de inocenta unei fete.Si cui ai ales sa ii faci asta?Cui?Fetei care te iubeste si care ti-a oferit ce are ea mai scump?Nu imi vine sa cred.Fata asta si-a pus increderea in tine iar tu ce ai facut?Ti-ai batut joc.Te gandesti ce e in inima acelei fete acum?Te gandesti ca tu i-ai frant inima?

-Te rog inceteaza...Spun aproape plangand.

-Domnule ati facut ce-a mai mare greseala.Nu ma interesa ca va bateati joc de celelalte fete,pe mine ma supara ca v-ati batut joc de fata care va iubeste si dumneavoastra o iubiti.Fata care e atat de inocenta si atat de naiva.Va spun alta fata ca aceasta nu o sa mai gasiti,fata asta e unica.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum