Cap.35❤❤

4.2K 208 44
                                    

Mainile lui Chris se plimbau nestingherite pe corpul meu dezgolit.Si-a apropiat buzele de gatul meu si a inceput sa imi suga usor pielea inrosind-o.Mainile mele erau pe spatele lui lasandu-i urme rosii .Si-a ridicat privirea pentru a ma privii si si-a lipit buzele de ale mele muscandu-ma jucaus. Cobora cu saruturi pe sani sugandu-mi sfarcurile intarite si lingandu-mi-le.Respir scadent si parca nu mai am rabdare.Isi strecoara mana intre picioarele mele si incepe sa ma maseze usor.Cat timp degetele lui isi faceau treaba asa de bine el ma musca nebuneste de abdomen provocandu-mi niste gemete de milioane.Isi da boxeri jos si eu raman uimita la cat de tare l-am excitat.
-Stiu ca iti place ce vezi iubito.Nu mai asteapta nimic si isi lipeste buzele moi de partea mea fierbinte.Limba lui jucausa ma face sa inebunesc.Strang cearceaful mai bine in maini si imi musc buza pentru a nu mai geme.

-Iubito cum de mai poti?Ma intreaba ridicandu-si privirea.Da-ti drumul iubito,fa-o pentru mine.
Simt multa placere,parca mii de fluturi se zbat in mine.Chris zambeste invingator si ma saruta scurt pe buze.
-Acum sa nu cumva sa te impotrivesti.Spune si imi introduce doua degete in gura explorandu-mi-o.
Ma ridica usor si isi intreduce penisul in mine simtind din nou o placere de nedescris.Ii sug degetele iar el face miscari repezi in mine.Isi da drumul in mine si isi scoate degetele din gura mea acum el sugandu-le.Se ridica din pat si scoate din valiza un bici.
-Acum e randul tau iubito!Spune si se intinde in pat langa mine dandu-mi biciul.Razbuna-te!Fa-ma sa inebunesc!Hai iubito!
Ma ridic din pat punandu-ma deasupra lui lasand biciul langa el.Incep sa ma misc usor facandu-l sa se incordeze.Zambesc malefic si imi lipesc buzele de gatul lui acum eu lasandu-i urme vinetii.Cobor pe piept si il ling ajungand pana la abdomen acolo muscandu-l.Geme incet si asta ma face mai increzatoare.

-Pot sa fiu rea?Intreb zambind iar el incepe sa raa zgomotos.

-Poti sa fi cum vrei iubito,pana acum te-ai descurcat foarte bine.
Iau biciul si incep sa il plimb pe abdomenul lui lucrat.Incepe sa tremure si cand il lovesc peste picior tresare.Ma pun in poala lui si il lovesc din nou dar de data asta pe abdomen.Arunc biciul undeva prin camera si incep sa il sarut pentru ai ameliora durerea.Zambeste subtil si ma aseaza sub el uitandu-se la mine.Respira greoi si isi musca buza din cand in cand.

-Iubito vrei sa o sugi?Spune si eu rosesc instantaneu.Daca nu,ma supar.Spune si face o fata de copil trist.
Dau din cap in semn afirmativ si ma ridica acum find din nou peste el.
Usa se deschide asta facandu-ma sa ma dau jos de pe Chris acoperindu-ma,asta facand si el.

-Îîî scuze..Spune Andy cu o fata parca dezamagita.

Saluttt beyyyy!!!:)))Capitol nou:)))*RAZBUNAREEE*:))))
Bey va dau un sfat..treceti pe la cartea Singuratykai e o scriitoare foarte buna si sigur va va place cartea ei,mie una chiar imi place.
Va astept parerile despre acest capitol si sa imi spuneti si mie care v-a place:Chris sau Andy?:)))))

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum