Cap.74

2.5K 169 30
                                    

-Vrei sa mananci ceva?Ma intreaba Mike ce statea la picioarele mele in pat privindu-ma.

-Nu...Spun plictisita.
Nu mai am chef de nimic.Poate pentru ca "baiatul viselor tale" nu mai da nici un semn de viata!Constiinta tampita!Defapt da,constiinta mea are dreptate.De ce naiba nu da nici un semn?Un apel,ceva...Macar un mesaj sa imi spuna ca e bine.

-Un suc?Ii aud vocea lui Mike ce era chiar langa mine invelit pana in gat.

-Nu...Soptesc din nou iar el se stramba.
Oare lui Mike chiar ii pasa de mine?Dupa tot ce i-am facut?Poate vrea doar sa se razbune si sa planuiasca el ceva.Nu cred ca pot avea incredere in el.

-Vrei sa ne uitam la un film?Ma intreaba iar eu imi intorc privirea dand de ochii lui ce ma priveau blanzi.

-Nu...Spun din nou sec.
Pufneste zgomotos si aprinde televizorul pe desene animate,preferatele mele.

-Nu ti se pare ca soarecele ala e cam enervant?Ma intreaba si incepe sa isi roada unghiile ca un copil mic.Mie imi place pisica...Zice fara as lua ochii din televizor.

-Aha...Spun.
Chiar nu vreau sa creda ca nu ma intereseaza nimic si ca nu vreau sa ma imprietenesc cu el dar in momentele astea chiar nu am cheful necesar.

-Te deranjez,nu e asa?Spune posomorat si ofteaza.
Nu spun nimic.Chiar nu stiu,e un baiat chiar de treaba si stie sa imi ridice moralul dar in momentul asta cred ca nimeni nu poate.Poate doar el...Chris.

-Ok...am inteles.Spune si da sa se ridice dar il prind de mana si cade din nou langa mine privindu-ma mirat.

-Nu ma deranjezi.Spun si ii zambesc cald.

-Ok atunci.Spune si zambeste si el.Vad ca nu te incanta acum desenele...Vrei...vrei sa jucam ceva?Ma intreaba iar eu dau din cap.Nu am ce pierde.Macar asa o sa imi mai revin putin.

-Ce joc?Il intreb si ma asez fix in fata lui.

-Adevar sau provocare?Ma intreaba iar eu dau din cap in semn adirmativ.

-Adevar sau provocare?Il intreb si sta putin pe ganduri

-Provocare.Spune serios iar eu zambesc.

-Te provoc sa...Sa...bagi capul in W.C si sa tragi apa.Spun iar el isi mareste ochii.

-Ce?Nu!Tipa el si ridica mainile fluturandu-le in aer.

-Ba da.Nu ai voie sa spui "Nu".Spun si incep sa rad.

-Haide mai.Pune alta provocare.

-Nu.Spun serioasa.

-Te roggg!!!

-Nu.Spun zambind.

-Orice alta provocare.Spune facand o fata de catelus plouat.

-Hmm...poate as putea sa o schimb...Spun iar fata lui se lumineaza.

-Schimb-o.Spune dand din cap.

-Deci o refuzi pe prima?Intreb.

-Da!

-Ok...cealalta provocare este...Te provoc sa ma scoti din casa ca sa ma intalnesc cu Chris.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum