Ma intorc si il observ pe Andy cu un zambet pervers pe fata.
-C-ce e?Spun balbainudu-ma.
Incerc sa ma dau cu un pas in spate dar ma prinde de incheieturi tragandu-ma mai aproape de el.-Ce e cu pantaloni astea sexi la tine?Ma intreaba iar eu ma rusinez imediat.Intr-un fel are dreptate,pantalonii mei parca ar fi niste boxeri dar pana la urma ce treaba are el?
-Ce treaba ai tu?Spun si incerc sa ma eliberez dar el ma strange mai tare.Da-mi drumul!Tip eu si ma las pe vine dar el ma ridica nervos.
-Ce dracu ai aici?Ma intreaba si imi intoarce capul observand vanataile.Chris ti-a facut asta?
-Mda..spun si el imi elibereaza mainile plecand nervos din bucatarie.
Il urmez si imi dau seama ca il cauta pe Chris.-Unde esti lasule?Unde dracu te ascunzi?
-Andy!Spun si ma pun in fata lui oprindu-l din cautari
-Lasa-ma!Da-te!
-Chris nu e acasa.Spun si chicotesc.
-Lașul!Spune si se apropie de mine prinzandu-mi barbia si privindu-mi buzele.Cum de il poti suporta?Ma intreaba dar nu ii raspund.Ma prinde de talie si face ca distanta dintre noi sa dispara.Isi apropie buzele de ale mele iar eu ma desprind de langa el privindu-l urat.
-Ce naiba faci?Il intreb si nu mai astept nimic si ies din camera luand-o pe scari si blocandu-ma cand il vad pe Chris.
-Sara ce ai?Ma intreaba.Parca ai vazut o fan..
-Sara si cu bobo cum ramane?Spune Andy si se blocheaza si el cand il vede pe Chris.
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Teen Fiction-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015