Cap.71

2.6K 163 69
                                    

-Cum a fost?Ma intreba Chris dand din sprancene.
Imi bag capul in perna si incep sa tip.Baiatul asta e chiar enervant in situatiile astea.

-Hai ca stiu ca sunt bun la pat.Chicoti el.Nu te mai ascunde,stiu asta.

-Taci Chris.Tip eu la el.Si daca chiar imi ceri parerea esti prost la pat.Spun incercand sa fiu indiferenta.
Isi ridica o spranceana si isi strecoara mana intre picioarele mele.Ii indepaetez mana si ii zambesc enervandu-l.

-Oh haide!!Spuse suparat.Vreau sa te ating.Spuse cu o voce de copul mic.

-Nu,nu,nu!Spun cu aceasi voce iar el isi pune mainile la piept suparat.
Bat din palme iar el nu reactioneaza privind in continuare peretele.
Ma ridic iar privirea lui sta atintita pe mine.Ma rusinez si ma asez peste el cu picioarele de-o parte si de alta a corpului sau.Il sarut incet pe boticul ce inca nu disparea.Cobor pana la maxilar lasand sarutari umede cat timp el imi privea sanii dezgoliti.Cobor la gat muscandu-l si scotand de la el un geamat infundat.Imi ridic capul si observ urmele vinetii de pe gatul sau.Zambesc si ajung la piept unde il musc prea tare iar el ma da jos de pe el acum el fiind deasupra mea.

-Esti nebuna?Ma intreaba el tinandu-ma de umeri.Chicotesc si trasez cu unchiile linii rosi pe pieptul sau unde ii ramase o pata rosie.
O ciocanitura un usa il facu sa se ridice si sa isi preia pozitia.
Usa se deschise si ii aparu capul adorabil al lui Mike.Stai!Ce?Am spus ca capul lui Mike e adorabil?Cred ca am vrut sa spun insuportabil.

-Du-te baa!!Pufni Chris si lovi patul cu pumnul.Chiar cand avem si noi un moment trebuie sa ni-l strice cineva.Continua el.

-Am facut ceva rau daca am intrat?Pana la urma am batut la usa.Spuse Mike privindu-ma indelung.

-Ba frate daca o mai privesti asa pe femeia mea jur ca ma ridic si iti sparg capul.Spuse Chris inclestandu-si maxilarul.

-Femeia ta?Unde scrie?Spuse Mike sprijinindu-se de usa.
Cred ca baiatul asta vrea sa il enerveze pe Chris.

-Sa vezi ce iti dau!Sari Chris din pat si il lovi cu toata puterea pe Mike.
Strang mai tare cearceful si ma rog sa nu cumva ca Mike sa le spuna ceva parintiilor mei.
Chris e doar in boxeri iar eu la fel.Cu siguranta Mike nu isi va tine gura.

-Pa..Spuse Mike incercand sa se ridice.

-Pa ce?Oo iti dai demisia?Foarte bine!Nu trebuia sa ne mai spui.Spuse Chris privindu-l pe Mike.

-Parin...Spuse din nou iar eu ma stramb.

-Parin ce?Intrba Chris.

-Ce se intanpla aici?Aud o voce prea cunoscuta mie.O nu!Nu e de bine.

Okk..Sper sa va placa:))
Hmm si mai e ceva..:))
Am inceput o noua carteee si chiar vreau pareri.Deci treceti si pe acolo:)
Va ubeeeeessssccc<3

Frozen Heart.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum