Ma trezesc cu o durere ingrozitoare de cap.Ma ridic in fund si il observ pe Chris ce statea la marginea patului.Zambesc.In sfarsit zambesc.Lacrimile imi invadeaza ochii.In sfarsit e aici.In sfarsit stiu adevarul.Stiu ca nu a vrut niciodata sa imi faca rau.
-Neata iubito.Imi intorc capul si ii vad ochii caprui deschisi.
Murmur un"neata"si ma asez pe pieptul sau.Isi pune mainile pe spatele meu si incepe sa se joace cu parul meu.-Mi-ai lipsit...enorm.Sopteste el si eu imi strang ochii.
-Si tu mie Chris.Spun si oftez.Promite-mi ca nu o sa mai pleci niciodata de langa mine!
-Promit iubito.Spune si ma saruta pe par.
Un ciocanit ne face sa tresarim iar vocea mamei ma face sa tremur.-Ascunde-te.Soptesc iar Chris isi ia hainele de pe fotoliu.Mai repede omule!!Se incrunta si imi arata geamul spart de aseara.O nu!Imi face semn sa deschid si intra in dulap.
Deschid usa iar mama intra rapid in camera.-De ce ai incuiat usa?Tipa ea nervoasa.
-Nu am chef de voi,bine?Soptesc prefacandu-ma indiferenta.
-Am auzit ca te-ai luat de Mike.Ce ai avut cu el?Tipa ea.
-Cum ati putut sa angajati un gradinar de o varsta cu mine?Tip eu si scartaitul dulapului o face pe mama sa isi ridice privirea spre el.
-Nu e doar gradinar draga,e bona ta!Spune mama iar de data asta eu ma incrunt.
-Bona?Incep eu sa rad isteric.
-Da draga,stii ca noi suntem mai mereu plecati iar tu esti singura si in situatia asta...deplorabila.Tatal tau il cunoaste de mult pe Mike si i-a facut o favoare,angajandu-l.
-Stii ceva nici macar nu mi-ati cerut parerea.Acum pleaca te rog!Spun si ii fac semn spre usa.
Incuvinteaza si iese trantind usa.-Cine dracu e Mike?Bona?E frumos?E sexy?De cand il cunosti?Intreaba Chris incepand sa se invarte prin camera.
-De ieri.Si nu e mai sexy decat tine.Spun incepand sa rad.
-Sa nu cumva sa te atasezi de "bona".Spune Chris tragandu-ma in brate si soptind mai tare ultimul cuvant.
-Hmm ..si daca as face-o?Spun ridicand o spranceana.
Ma impinge in pat si se aseaza pe mine incepand sa ma gadile.-Hei...opreste-te!Spun printre suspine.
-Nu o vei face ne-am inteles?Spune oprindu-se.
-Pe tine te iubesc!Spun si imi ridic capul in asa fel incat sa il pot saruta.
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Genç Kurgu-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015