-Chris!!!Tip eu la baiatul care sta pe canapea uitandu-se la televizor.
-Ce mai e?
-Nu mai suport sa stau inchisa in casa,vreau aer curat!
-Deschide un geam Valeria!Spune si ranjeste.
-Oh haide Chris,vreau afara.Spun facand o fata de copil mic asta facandu-l pe Chris sa isi ingroape fata intr-o perna.
-Inceteaza!Mormaie el.
-Nu, pana nu ma lasi afara!
-Valeria du-te cu ea.
-Dar domnule, mancarea?
-Du-te cu ea la magazin,cumparati ceva apoi veniti imediat acasa!
-Bine domnule.Spune Valeria si imi face semn spre usa.
-Da,da,da!Spun batand din palme cand iesim afara din vila.
-Sara grabeste-te,nu avem mult timp.
19:30.
-Oh haide Valeria da-mi drumul,nu o sa fug nicaieri.
-Nu am de unde sa stiu ce gandesti.
-Crede-ma nu o sa fug,pana la urma e intuneric,mie imi e frica de intuneric.
-Oh bine,tine putin asta.Spune ea dandu-mi drumul mainii si inmanandu-mi sticla cu suc.
Acum as putea sa fug!Gandesc eu si arunc sticla si incep sa fug auzindu-mi numele strigat de Valeria de cateva ori dar ne bagandu-l in seama.
O iau pe o straduta ingusta fara pic de lumina auzind cateva susoteli pe la colturi.Nu-i a buna!Spun in gand neoprindu-ma din alergat.
Un brat puternic ma prinde de incheietura si ma imobilizeaza la pamant eu scotand un tipat infundat.-Iubito...Ce faci pe aici?Ma intreaba un batran in jur de 60-70 de ani.Te-ai ratacit?Ma intreaba acesta dand din sprancene.Haide tarfulito vorbeste!Tipa el la mine incepand sa isi plimbe mana pe corpul meu.
-L-lasa-ma!Ma balbai eu si incerc sa ma ridic dar bratul acestuia ma opreste.
-Oh iubito nu stii ce te asteapta!Spune el si cade langa mine.
-Jegosu dracu!Injura Chris si imi prinde mana ridicandu-ma.
-Chris!!Spun si il iau in brate el nereactionand.Chris ce ai?Il intreb facand un pas in spate.
-Misca-te!Imi comanda el prinzandu-ma de brat si tragandu-ma dupa el spre masina.Imi deschide portiera si ma impinge inauntru aruncandu-mi o privire arzatoare.Ocoleste masina si se urca si el pornind-o.
Imi musc usor buza si trag aer adanc in piept facandu-mi curaj.-Cum de m-ai gasit?Il intreb punandu-mi mana pe umarul lui.Ochii lui negri i-au intalnit pe ai mei asta facandu-ma sa imi retrag mana.Chris?
-Cum dracu poti fi atat de inocenta Sara?Cum?Urla el la mine.Sunt nervos,asa ca taci!
-M-mersi..
-Pentru?
-M-ai salvat..
-Ba nu,nu te-am salvat,o sa fi pedepsita!Spune si accelereaza.
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Ficțiune adolescenți-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015