Cap.70

2.8K 188 33
                                    

Incerc de o jumatate de ora sa il fac pe Mike sa ma ierte.Chiar am nevoie de mancare iar el doar sta imbufnat pe canapea cu mainile la piept.
-Haideeee Mikeeee!!Ma rog iarasi de el.Ma asez in fata lui iar el isi intoarce capul pentru a nu ma privii.

-Mie foame Mike!Spun suparata.
Nu puteam si eu sa invat sa fac mancare?Acum trebuie sa ma rog de cap sec ca sa imi faca ceva de haleala.

-Ok Mike!Daca tu nu ai de gand o sa chem pe alcineva.Spun si ma duc pana in bucatarie de unde imi iau telefonul de pe masa.Ma intorc si ma asez pe canapea langa el cautand in agenda numele lui Chris.
Imi pun telefonul la ureche si astept sa raspunda odata.

-"Da iubito"Ii aud in sfarsit vocea.

-Mieee foaaameee!!!Tip eu in telefon iar el incepe sa rada.

-"Si ce imi spui mie?Nu ai bona?"Spune el chicotind.

-Tanti bona e suparata.Spun si incep si eu sa rad cand il vad pe Mike strambandu-se.

-"Hmm...Si vrei ca eu sa vin sa iti fac mancare?"Ma intreaba si pot sa jur ca are zambetul acela pervers.

-Da!!!Tip eu.

-"Vin dar dupa trebuie sa ma recompensezi".

-Doar vino mai repede!!Tip eu iar el imi inchide telefonul.
Rasuflu usurata si imi intorc privirea la Mike.

-Vecinul?Spune el si in sfarsit ii aud vocea pe ziua de azi

-Da...vecinul.Spun chicotind.

-Iti fraieresti parintii in fata,si crezi ca si pe mine.Spune dur iar eu ma opresc din ras.

-Nu te baga.Spun si apuc telecomanda pornind televizorul.
Pufneste si isi reia pozitia.Imi strang genunchii la piept si incep sa vizionez programul de desene animate incepand sa rad cand il vad pe Tom ce incerca sa il prinda pe Jerry dar fara nici o sansa.
Cateva ciocanituri se aud in usa iar Mike se ridica rapid ducandu-se la usa.

-Salut bono!Ii aud vocea lui Chris si sar de pe canapea luandu-l in brate.Ma ciufuleste si ma ridica deasupra capului sau incepand sa ma invarta.
Se opreste si ma lasa cu picioarele pe pamant eu aproape cazand din cauza ametelii.Ma strange din nou in brate si imi prinde obrajii incepand sa stranga.

-Hei!Spun eu si ii indepartez mainile.Termina cu asta!Spun bosumflata.
Zambeste si ma ia din nou in brate de data asta luandu-ma pe umarul sau lasandu-ma cu capul in jos.

-Heeeii!!Tip eu si el porneste din loc spre sufragerie.Nu imi place Chris!!

-Taci micuto.Il aud spunand si incep sa il lovesc dar nu reusesc.Imi ridic mainile si il prind de pantaloni lasandu-i putin in jos.

-Te omor micuto.Spune din nou si incearca sa si ridice iar il lovesc peste mana.

-Nu imi mai spune micuto!!Nu sunt mica!!Tip eu si ii dau pantalonii din ce in ce mai jos.
Ma ridica si ma lasa jos infuriat.
-Esti micuta mea!Spune el si ma priveste.

-Bine,dar nu sunt micuta!!Tip eu.

-Ba da esti!Esti cu un cap mai scunda decat mine si cu patru ani mai mica decat mine.Spune scotandu-si limba.Si daca ai chef de dat pantaloni jos ar fi mai bine sa mergem intr-i camera.Spune si il priveste pe Mike ce ne privea dezgustat.

-Nu mersi.Spun dand din cap.Vreau mancare.

-Vine imediat.Spune el si se aseaza pe canapea langa Mike.Si tu..bono..ce mai faci?Spune incepand sa rada.
Mike il priveste pe sub sprancene si stramba din nas.
-Daca am grija de fata asta nu inseamna ca sunt bona.Spune Mike iar Chris il priveste deranjat.

-Ai dreptate!Nu esti bona!Daca ai fi fost una adevarata i-ai fi facut ceva de mancare copilului asta.Spune Chris privindu-ma cateva secunde.

-Cred ca ar fi mai bine sa pleci.Spune Mike si zambeste.

-Sau mai bine tu.Se rasteste Chris.

-Eu sunt bine venit aici.Tu nu!
Il privesc pe Mike cu ochii cat cepela la fel ca si Chris.

-Stii ceva frate?Du-te dracu si planteaza flori.Spune Chris si ma trage dupa el inspre camera mea.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum