Cap.28❤❤

4.8K 247 28
                                    

-Inceteaza!Spun printe suspine.

-Ce priveliste imi daruiesti.Spune muscandu-si buza.

-Dezleaga-ma!Urlu eu.

-As fi nebun daca as face-o.

-Esti un psihopat!Tip eu si il obserb pe Chris strangand ceva in maini.In intunericul din incapere deabea il vad,lumina lunii ajutandu-ma sa ii observ ochii negri si venele proeminente din cauza nervilor.
Ma priveste fix asta facandu-ma sa ma cutremur,in privirea lui parca citindu-se raul.Ce tot spun?Nu mi-ar face rau!Atunci de ce esti legata?De ce esti doar in lenjerie?De ce e asa nervos cand se uita la tine?
Se aseza pe marginea patului,eu astfel intorcandu-mi gatul pentru al privii.In mana lui stanga se afla un..un..bici?Inima parca imi sta si imi intorc capul incepand ca ma incrunt.

-Te-ai speriat deja?

Nu,nu sunt speriata,defapt sunt mai mult ca speriata,mie frica mie frica de privirea plina de ura a lui Chris.

-Raspunde!Ura el si imi prinde cu doua degete barbia fortandu-ma sa il privesc.

-N-nu..
Imi da drumul parca in scarba si incepe sa rada isteric.Ma ingrozeste,ma face sa inebunesc,ma face sa tremur,ma face sa plang.

-Minti!Urla din nou si isi aseaza mana rece pe abdomenul meu incepand sa apese.
Ce crede ca face?Crede ca poate tipa la mine din orice?Crede ca mereu il voi asculta?Crede ca nu am sentimente?Crede ca nu ma doare?Crede ca nu sufar?De ce ma tine legata?

-Dezleaga-ma Chris!Ajunge!

-Ce ai spus?Spune ridicandu-se in picioare.Ajunge?Nu,nu ajunge!Cand voi spune eu,atunci te voi lasa!

-Esti un psihopat!Un mare psihopat!De ce dracu ma legi,te crezi in filme?Nu sunt un obiect pe care sa iti faci tu experimentele,asa ca da-mi drumul!

Ranjeste,ranjeste ca ultimul nebun,nu il inteleg,de ce ranjeste?Par amuzanta?

-Voiam sa nu il folosesc,dar esti o fetita rea..Spune si simt cum coapsa mea parca ia foc.Imi inchid ochii si incep sa imi stapanesc lacrimile dar de geaba,durerea este prea mare.
Nu imi vine sa cred ca face asta,ca ma loveste!

-Te-ai linistit?

-Javra!Spun si imi deschid ochii observand cateva picaturi de sange pe pat.

-Chiar vrei sa iti fac rau?Ma intreaba si imi sterge obrajii.

-E o intrebare capcana?

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum