Astea doi mai stau mult imbratisati?Ori nu s-au vazut de mult timp ori vor sa ma faca geloasa.Si da,recunosc daca asta este planul lor,au reusit.
Foarte dragut din partea ta Chris,te imbratisezi cu toate cu mine de fata.Si eu as putea sa ma arunc in bratele lui Andy,ce sunt asa muschiuloase,revin,dar nu o fac!Stii de ce?Pentru ca eu nu sunt tu!Ma trezesc din ganduri cand o observ pe roscata ce ma tine in brate.Stai,ce am pierdut?
Imi asez bratele pe spatele ei incercand sa nu par chiar asa nesimtita.Se desprinde din imbratisare si ma loveste cu pumnul in umar deschilibrandu-ma.-Hei hei hei!!Tipa ea si sare ca o minge.Tu esti Sara,nu?
Deschid gura pentru a aproba dar ea mi-o ia inainte.
Tu esti!Oh domne ce frumoasa esti!Oh doamne nu imi vine sa cred ca esti iubita astuia!Spune ea si il arata pe Chris ce zambea siret.Cum poti sa il suporti?Nu te enerveaza?Pe mine mereu ma enerveaza,imi vine cateodata sa il leg de un scaun cu un mar in gura si sa il gadil cu o pană pana accepta sa imi fie servitor toata viata.
Ranjesc,asta e o idee foarte buna.-Lena mai taci!O disperi pe biata fata.Spune Andy.Scuze Sara,ea e sora mea,Lena.
-Incantata de cunostita bunaciuneo!Spune roscata iar eu nu imi mai incap in fire de fericire.Eu care credeam ca e vreo gagica dea lui Chris.
-Si eu!Spun si ii stang mana prieteneste.
-Deci bunaciuneo daca credeai ca am vreo treaba cu țăranu asta,te inselai.Deabea pot sa il suport,ok ok fie vorba intre noi e sexy rau baiatu,spune ea fraza dar de data asta mai incet.E ca frati-mio,din toate punctele de vedere,ma jur!E tantalau rau.Spune iarasi in soapta crezand ca Chris nu o aude.
-Mda..si cum ti-a venit ideea sa vi iar pe aici?Intreaba Chris sarcastic.
-Pai mi-a spus fratelo ca a venit bunaciunea si nu am putut sa ratez momentul asta.O data in viata vi cu o fata sa o prezinti,no?
-Aa..poti sa nu imi mai spui"bunaciune"?Intreb.
-Ok fato nu iti mai spun asa.Dar eu tot nu reusesc sa imi dau seama ce ai vazut la ratatu asta..
-Lena mai stai mult pe aici?Nu mai e nici o camera libera asa ca..
-Stai linistit Bau-bau,ca pot dormi cu tine si cu bunac..incearca ea sa spuna dar o privesc urat.Cu Sara.
-Dar noi nu..
-Esti binevenita!Spun eu si ii fac cu ochiul.
-Ai vazut Chris?Sara e mult mai de treaba decat tine!Spune Lena si ii scoate limba.Aa si stii ca ultima data cand am fost aici nu mi-ai spus chestia cu vam..
-Aaa da Vama,am uitat sa iti arat Vama,scuze poate mergem acum daca am uitat atunci.Io taie Chris rosu la fata.
Ce are Chris?Si ce vam..vama?
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Jugendliteratur-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015