Cap.73

2.5K 165 28
                                    


-Haide Chris.Ii spun brunetului ce statea incruntat.Il prind de brat si cand dau sa deschid usa piciorul tatei mi-o inchide.

-Tu nu pleci nicaieri.Tipa el iar fata i se face rosie din cauza nervilor.Mike ce dracu stai acolo?Ia-o de aici.Tipa din nou dar de data asta spre baiatul din capatul scariilor ce ne privea de parca ar fi la un spectacol.
Vine spre mine si imi prinde talia incercand sa ma traga din cercul format de parintii mei si de Chris.Ma zbat si scot un scurt tipat cand sunt pusa pe umarul lui.Chris incearca sa il loveasca dar tata il ia prin surprindere cu un pumn direct in ochi.

-Nuuu!!Chris!Da-ma jos!Tip eu de data asta la Mike ce urca cu mine pe scari.Chris!!!Tip din nou si dau cu ochii de ochii lui in lacrimi.Nu!!!Spun cand intru in camera fiind trantita in pat de catre Mike.
Ma ridic rapid si incerc sa trec pe langa el dar bratul sau ma prinde de mana facandu-ma sa ma intorc si sa fiu la cativa centimetri de el.

-Lasa-ma Mike...te rog.Suspin eu si imi simt lacrimile pe obraji.
Scutura din cap si lacrimile navalesc de data asta mai rapid pe fata mea.

-Nu pot.Spune indiferent.

-Ce nu poti?Da-te din calea mea!Comand eu si incerc din nou sa trec dar in zadar.Mike da-te dracu la o parte!Tip eu si incep sa il lovesc cu pumnii.

-Tu chiar nu intelegi?Nu pot!Parintii tai m-ar concedia la dracu!Asa ca stai in mama ma-si cuminte si nu imi mai face probleme.Tipa el iar eu raman muta.

-Jur ca daca nu te dai o sa iti fac viata un calvar de acum inainte.Spun eu printre dinti.

-E o amenintare?Intreaba el si ridica din sprancene.

-Nu...Doar te previn.Spun si il privesc in ochii.

Usa se deschide si imi vad parintii intrand si inchizand-o in urma lor.

-Unde e Chris?A ramas pe hol?De ce nu a intrat?Vreti sa imi faceti o surpriza si sa ramana aici,nu?Intreb eu stergandu-mi lacrimile cu podul palmei entuziasmata.

-Daca te mai prind pe langa acel baiat...Incepe mama si simt cum tavanul imi cade in cap.

-Ce?Ma rastesc eu.Ce o sa imi faci?Voi chiar nu intelege-ti?Atat de greu sunteti de cap?Nu puteti intelege ca Chris e baiatul pe care il iubesc?Voi chiar nu intelege-ti ca noi nu o sa ne despartim?Tip eu si imi bag mana prin par simtindu-ma din ce in ce mai rau.

-El nu e bun pentru tine!Noi nu putem sa stim ca fiica noastra traieste langa un vampir!Un vampir infometat de sangele unui om.Tipa mama iar ochii mei se maresc.

-Nu mi-ar face rau!Soptesc mai mult pentru mine.El nu ar face asa ceva!Tip din nou.

-Nu fi asa sigura.Spuse si iesira din camera.

Mike privea in gol si dintr-o data ma tinti cu privirea

-E vampir?Intreba iar eu imi pun mainile in cap.

-D..da.Spun printre sughituri.

-Il iubesti?Ma intreba si se aseza in genunchi langa mine.

-D..da.Spun si il iau in brate incercand sa ma linistesc.

Ommmggg!!!73 de capitole iar eu nici acum nu stiu cand se va termina cartea.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum