Unde poate fii?Mi-a zis ca ne intalnim la 9 in parc dar nu vad pe nimeni pe aici.Ma asez pe banca rece si ma uit pe alee.Observ un corp ce se apropie dar pare un batran de vreo 70-71 de ani.Mai arunc o privire dar nimic,asa ca ma ridic dar sunt oprita de o mana pe care se zareste un tatuaj cu un dragon.
-Tu esti?Replic eu putin speriata.
-Chiar eu.Spune si imi saruta lobul urechii.
-Cum te cheama?
-Christian..spune-mi Chris.
-Chris pot sa te vad?
Nu ii mai simt mana pe umarul meu asa ca ma intorc nemaivazandu-l.Imi indrept privirea la loc in fata iar la cativa centimetri de fata mea era El.Un baiat in jur de 18-19 ani cu niste ochii superbi negrii,buzele usor crapate,carnoase,si barba usor crescuta.Este atat de frumos...
Imi pun mana pe chipul lui si tresare.Se uita in ochii mei apoi coboara la buze iar apoi din nou la ochii.
-Ai ramas fara cuvinte?
-Aa..Esti frumos,spun eu rusinos.
-Si tu esti mai ales cand zambesti si cand rosesti.
Ii studiez asa atent buzele implorandu-l din priviri sa ma sarute.
Isi pune mainile pe picioarele mele si imi atinge nasul cu nasul lui.Se uita din nou la ochii mei si isi indreapta privirea in jos.Asa fac si eu si cand nu sunt atenta isi lipeste buzele de ale mele.Saruta asa de salbatic si ma excita asa tare.Me retrag sfios din sarut si vad o urma de neliniste pe chipul lui.
-Doamne ce te vreau..Spune el si ma ia in brate stil mireasa.
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Teen Fiction-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015