Cap.67

2.5K 173 18
                                    

Am cautat si am gasit.Oameni ce sunt muscati de un vampir adevarat pot sa mora.Ei au puteri doar cand sunt cu acei ce i-a muscat.De aceea nu mai puteam auzi ganduri.Au zambit amar si m-am tarat pana la usa incuind-o.Am tras aer in piept si am scot lama de sub pat.Am inceput sa ma joc cu ea pe vene si am apasat.Tasnea sange iar eu plangeam.Ma durea.Nu am facut niciodata asta...Dar totul e bine pana acum.Am mai facut inca o taietura adanca iar sangele curgea pe mana mea.
O ameteala ma cuprins si am adormit...

El P.O.V
Nu imi mai raspundea la mesaje.Prima data am vrut sa ii scriu unei prietene bune pe nume Erin dar mesajul a fost trimis catre Sara.Nu am crezut niciodata ca insemn atat de mult pentru ea.As fi ramas cu ea,i-as fi povestit dar tatal sau ma amenintat.O iubesc!O iubesc enorm...
Ma dau jos din masina si o iau pe alee alergand.Constat ca usa e incuiata asa ca ma duc in spatele casei unde stiu ca e balconul camerei Sarei.
Sar si ajung pe balcon unde vad o balta mare de sange.O nu!Sparg geamul si intru in camera unde imi vad printesa atat de palida.Nu Sara nu!Tip eu si o iau in brate.Nu ma lasa Sara!Isi deschide ochii iar eu ii ating mana regenerandu-se imediat.Tueseste iar eu imi bag capul in scobitura gatului ei incepand sa plang.

-C-chris?Sopteste ea si lacrimile ii dau navala pe chip.

-Imi pare rau!Imi pare rau,imi pare rau,imi pare rau Sara.Imi pare rau ca am plecat!Speram sa iti fie mai bine dar m-am inselat.Credeam ca dupa tot ce ti-am facut nu o sa ma mai ierti...Imi pare rau Sara dar nu am putut sa iti spun de ce plec.Tatal tau ma amenintat si a spus ca o sa ma bage in inchisoare.Da m-au pus sa te repesc si sa am grija de tine dar niciodata nu m-au obligat sa te iubesc!Am facut-o pentru ca asta am simt!Te iubesc Sara.Stiu trebuia sa iti spun dar nu am facut-o.Parintii tai mi-au spus sa te aduc din nou acasa.Eu nu am acceptat.Stii atunci cand a venit acasa politia?Atunci cand am plecat la Andy?Ei au vrut sa mi te ia dar am fugit cu tine pentru ca te iubesc.Acum cateva zile m-au sunat si au spus ca stiu unde suntem iar daca nu te aduc inapoi ma vor baga in inchisoare iar tu vei afla totul.Nu am stiut ce sa fac si am decis sa mergem inapoi,dar credeam ca vom ramane impreuna...Mama ta si tatal tau au planuit alceva..Sa ne desparta.

-Stt..Chris..Te rog nu mai pleca niciodata!Sopteste iar eu ii sarut fruntea.

-Promit.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum