Acum ce fac?Sa ii spun ca sunt aici si ca am auzit ce a zis sau sa ies din camera de parca nu am auzit nimic..Ce ma fac?Ma intorc usor pe calcaie pun mana pe clanta dar tot planul meu este distrus de vocea impunatoare a lui Chris.
-Sara?Intreaba el iar eu incremenesc.Stau cu spatele la el inlemnita auzitindu-i suspinele.Ce cauti aici?Intreaba din nou calm.
Ai de gand sa raspunzi te rog?
Trag aer in piept si ma intorc rapid observand un Chris,pur si simplu schimbat.Ochii lui sunt rosii,parul de loc aranjat,mainile ii sunt pe genunchi tinandu-i capul pentru a ma privi.-Nu stiu ce..
-Uite...Mie chiar...uff e asa greu..Spune acesta frecandu-si ochii cu podul palmei.Mie imi pare rau..
Ce? Lui Chris ii pare rau?Baiatul asta sa schimbat sau mi se pare mie?-Pentru ce?Intreb schitand un zambet.
-Pentru tot Sara!
Ma indepartez de usa punadu-ma langa el pe pat.Ii iau mana in a mea si ma holbez la cat de potrivite sunt.
-Chiar pentru tot?Spun si imi las privirea in jos.-Nu nu pentru tot..Nu imi pare rau ca esti cu mine acum si ca te-am cunoscut.Spune mangaindu-mi chipul.
-Chris stiu ca e o mare prostie dar vreau sa iti spun ceva..
-Prima data asculta-ma pe mine.Spune uitandu-se in ochii mei.Ii dau un simplu semn din cap si incearca sa spuna ceva dar se opreste.
-Uite nu prea sunt bun la descrierea sentimentelor dar merita sa incerc...Sara eu tin la tine,foarte mult.Stiu ca iti vine greu sa crezi dar tin la tine,la dracu tin enorm la tine.Intr-un cuvant am inceput sa te iubesc!Sa te iubesc nespus de mult.Nu imi pot inchipui viata fara tine,si stiu ca e ciudat dar vorbesc serios!Simt ca mi se rupe sufletul cand te vad plangand sau trista..Cateodata sunt orbit de furie si poate iti e greu sa te comporti calm cu mine dar chiar te-as ruga ca atunci cand ma vezi nervos sa nu mai incerci sa te contrazici cu mine.Ok am deviat de la subiect..Sara nu vreau sa te pierd si cat am stat cu tine mi-am dat seama ca am ajuns sa te iubesc.Poate tu nu imi impartasesti sentimentele si poate inca esti suparata,dezamagita de mine dar jur ca o sa ma schimb in bine.Jur!Vreau sa stii ca esti totul pentru mine..Spune acesta pe nerasuflate iar eu ma arunc peste el luandu-l in brate.
-Chris...off..Chris..
-Stai stai stai..Spune acesta si ma prinde de mana indepartandu-ma.Nu imi spune ca si tu ai vrut sa spui asta..nu..Spune incepand sa rada.
-Ba da!!Si eu te iu..
Nu imi mai pot termina fraza ca buzele lui Chris sunt presate de ale mele formand un sarut al dracu de salbatic si excitant!
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Teen Fiction-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015