Cap.44❤

3.4K 215 52
                                    

Stau pe doc uitandu-ma in gol.Ii auzeam vocea tatalui meu spunandu-mi mii de povesti.
-Daca a plecat?Il intreb eu sperand sa imi raspunda.

-Nu a plecat!Inca nu!Sta,plange.Nu stie ce sa faca,sa te astepte si sa va impacati,ori sa plece si sa nu mai auda nimic de tine.

-De ce plange?Il intreb incordat.

-Te iubeste mai mult decat meriti,fiule!

-Stiu!Replic abatut.

-Si tu o iubesti!Dar pe tine te tine secretul.

-Adica vrei sa imi spui,sa ii impartasesc secretul?

-Oricum va afla cat de curand!

-Ce vrei sa spui?

-Te asigur ca ea e fata potrivita!

-Nu inteleg.

-Du-te la ea,poate sa fie prea tarziu!Imi spune tata si eu alerg nebuneste catre masina apasand acceleratia.
Cum am sa pot sa ii spun?Cum va reactiona?O sa ma urasca?Daca nu o sa mai ma vrea?Daca ma va parasi?Nu o pot lasa!Ea e a mea!Virez la stanga si parca inima mea sa oprit.Pe asfalt langa poarta mare din fier sta lesinata Sara.Nu,nu,nu!Opresc motorul si alerg catre ea incepand sa plang.Ce sa intamplat?Ma asez langa ea si o iau in brate privind-o.A lesinat!Iar cand a cazut sa ranit la cap.Ii dau parul la o parte si ii suflu pe rana,acesta regenerandu-se.Pulsul ii e bun!Ii vad pe "fratii siamezi" alergand spre mine ingrijorati.

-Ce sa intamplat aici?Ma intreaba Lena asezandu-se langa noi.

-Asta va intreb pe voi!De ce ati lasat-o singura?Urlu eu iar Andy strange din pumni.

-Chris nu cred ca e cazul!Spune Andy si o priveste pe Sara ce sta in bratele mele.

-Chris,ce are?Ma intreaba Lena.

-A lesinat!Spun eu.

-Esti sigur?Ma intreaba Andy.

-Da!Spun eu si o iau in brate facandu-i semn Lenei sa deschida poarta.

-Eu cred alceva Chris!

-Da-te Andy!Urlu eu.

-Du-o la spital!Tipa el.

-Da frate o duc ca sa isi dea aia seama ca a lesinat din vina mea.Si de ce ma rog sa o duc daca pot eu sa o trezesc?

-Pai cred ca ai uitat ceva!Spune Andy dar nu il bag in seama trecand pe langa el.
Te-ai culcat cu ea frate!Tu esti vampir ea..ea e om.Iti spune ceva asta?

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum