Cap.61

3K 195 35
                                    

Baiatul asta sa lovit la cap?Il mai privesc odata si pufai enervata.

-Chris te-ai lovit la cap?Il intreb si sper sa imi confirme.Ma priveste si tace.De ce tace?

-O sa mergem la ai tai!Si cu  asta basta!Spune scotandu-si din buzunar cheile si telefonul asezandu-le pe masuta din sticla.Ma duc sa fac o baie.Te astept si pe tine dupa ce iti revi.Spune si intra in baie.Clipesc de cateva ori si oftez.
Cum se poate gandi la asa ceva?Cum se poate gandi ca parintii nostri o sa ne primeasca.Pana la urma am fost rapita.Sunt "rapita"de un an si ceva.Parintii mei sigur cred ca sunt moarta sau cine stie pe unde cu cine stie cine.
De-ar stii ei adevarul.Ca fata lor draga este cu un baiat cu doi ani mai mare decat ea,vampir.Cred ca daca ar afla ar face infard.
Pe langa asta eu o sa fiu pedepsita sa nu mai ies din casa tot restul vietii iar Chris cel mai probabil bagat la mititica.
Asta nu o sa se intample.

-Oh haide iubito...mai astept mult?Striga Chris din baie.
Inghit in sec.
Era sa uit...Cand o sa afle ai mei ca m-am culcat cu un vampir o s fiu dusa la orfelinat.Si nu glumesc.Parintii mei mereu au fost stricti.Daca vroiam sa ies pe afara cu baietii trebuia prima data sa ii cunoasca ei.
Daca ar fi stiut ei ca acei baieti imi erau doar simpli prieteni nu s-ar mai fi purtat asa dur cu ei.Chris a fost primul meu iubit,si sper ca si ultimul.Stiu pare o prostie dar baiatul asta mi-a pus capac.

-Sara!!!!Tipa Chris eu speriindu-ma.

-Da?

-Vino aici!Nu am prosop.Spune el iar eu sar din pat ducandu-ma spre sifonier cautand un prosop.Ma ridic pe varfuri si iau prosopul rosu cu floricele.Bat la usa baii si astept confirmarea.
Nimic.
Mai bat odata nervoasa.
Tot nimic.Intru pe usa si il observ pe Chris ce ma priveste sprijinit de ghiuveta.E gol.Si cand spun gol ma refer la gol!Imi pun mana la ochi rusinata si ii intind prosopul.Il prinde de un colt iar eu incerc sa deschid usa dar mana puternica a lui Chris ma opreste.

-Unde crezi ca te duci?Ma intreaba si isi lipeste corpul ud de al meu.

-Aaa...pai...Stii tu...afara?Spun facand pauze.

-O nu!Am nevoie de tine aici.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum