(Mike e la media)
Trei luni..trei luni nenorocite!Trei luni decand nu l-am mai vazut sau auzit.Inca nu imi vine sa cred ca mi-a facut asta.Ca acum sunt asa din cauza lui.Parintii mei au depus plangere cand au auzit ca sunt muscata de un vampir.Nu imi pare rau!As vrea sa il gaseasca si sa il inchida!Mi-a facut atat de mult rau si ma mintit in ultimul hal.In fiecare seara adorm cu lacrimi in ochi doar din cauza lui.Din cauza amintirilor cu el.
Ma ridic usor din pat si imi incalt papuci pufosi de casa.Imi fac patul si ma duc langa fereastra cu gandul de a o deschide.Raman cu gura cascata la imaginea din curte.Un baiat in jur de 17-18 ani imi uda peluza.Cine naiba e asta?Gandesc si imi trag un hanorac pe mine iesind val-vartej din camera.Cobor scarile si deschid usa ramanand blocata.Baiatul sexy nu are tricou.Dumnezeule are patretele si...Ce?La ce te gandesti?Oh haide nu imi spune ca te-ai indragostit!
Inghit in sec si inchid usa in urma mea privindu-l pe baiatul ce zambea.
-Hei!Tip eu dar nu ma aude.Baiatu!Tip a doua oara iar el se intoarce cu fata la mine.Ma studiaza din cap pana in picioare si zambeste.-Cine esti tu?Si ce cauti aici?Tip eu si imi pun mainile la piept revoltata.
-Aaa...eu sunt Mike.Spune si vine spre mine cu mana in tinsa.
-Asa si ce cauti aici?Tip din nou si nu ii bag in seama mana.-Parintii tai m-au angajat.Eu fac munca pe aici...stii tu..
-Nu nu stiu!Si tu la munca stai asa...dezbracat?Soptesc ultima parte incet.
-E vara...e cald...
-Asa si?Tu nu trebuie sa ai o uniforma?Sau ceva de genu?Tip din nou.
-Parintii tai au spus ca...
-Nu ma intereseaza ce au spus ei.Te-au angajat, dar ei nu stau nici macar o zi intreaga acasa.Sunt mereu plecati deci tu de acum in colo asculti de mine,ne-am inteles?Spun de data asta mai calma.
-Cred ca prima data trebuie sa vorbesti cu ei...Spune si imi intoarce spatele incepand sa unde iarba.
-Cu ei?Cu dumnealor tarane!Tip din nou cu nervii la pamant.Si cand vorbesc cu tine uita-te la mine.Spun iar el se intoarce nervos udandu-ma toata.
-La dracu!Tip incepand sa il prind.Doar sa te prind.Spun iar el se opreste din alergat.-Ce o sa imi faci?Spune si ma priveste.Ochii negri ma privesc de sus asta facandu-ma sa ma inspaimant.
-O sa te dau afara!Spun ferma.
-Nu,nu o sa o faci.Spune si se lasa la acelasi nivel cu mine lipindu-si fruntea de a mea.Respiratia lui calda ma loveste in fata asta facandu-ma sa ma cutremur.Acelasi imact avea si Chris asupra mea.
M-am indepartat si am fugit in casa lipindu-mi spatele de usa.Mie dor de tine Chris!
Heeeei surpriza!!!Va multumesc enorm pentru voturi
Si poate o sa mai aveti o surpriza daca tot maine e Pastele:)))
Va multumesc si va iubesc:*
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
أدب المراهقين-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015