Cap.24❤❤

4.5K 275 22
                                    

-Mda bine..ai putea sa imi spui fara sa faci misto?

-Ok ok scuze.Spune asezandu-mi capul pe pieptul sau.Pur si simplu am ghicit stiu la ce te gandesti cand esti cu mine iar faptul ca apar de nicaieri cred ca e pur si simplu imaginatia ta.

-Ma faci proasta?

-Nu!Spune pufnind.Doar ca cred ca atunci cand sa intamplat erai obosita.

-S-ar putea.Spun si imi inchid ochii.Stii ceva?

-Im?

-Eu chiar credeam ca esti vampir...

-Ti-ar fi placut daca eram?Spun si il simt foindu-se.

-Nu exista vampiri.

-Si daca exista?

-Sunt doar povesti de adormit copii.

-Dar poate chiar exista.Ti-ar placea sa te intalnesti cu unul?

-Da..sa iesim la un suc apoi sa trecem la alocool iar dupa in pat..chiar mi-ar place..uh am si uitat,si dupa ce ne-o tragem sa imi suga sangele.Chiar ar fi misto.

-Nu ar face asa ceva.

-De unde stii?Cunosti pe cineva?Spun razand.

-Mnu..doar ca vampiri chiar sunt tari.

-Cate povesti cu vampiri ai citit?

-Doar una,dar o stiam inainte de a o citi.

-Tu chiar crezi ca vampiri exista?

-Da,si cateodata vampirul sta cu un om,iar acel om abar nu are.

-Ciudat...

-Stiu..Dar mai bine sa incheiem.

-Stai!Mai vreau sa stiu.

-Destul pentru azi.Mie somn.Spune el si casca.

-Doar una.Ma zmiorcai eu.

-Bine,sa te aud.

-Dar nu prea e o intrebare..de fapt e..

-Spune.

-Cum as putea sa devin si eu un vampir?

-Parca ziceai ca nu crezi in ei.

-Poate ca cred..Nu stiu..e ciudat,simt niste lucruri ciudate cand vorbim despre asta.Mi-ar place sa cunosc un vampir.

-Serios?

-Da.

-Pacat ca nu exista.Spune si se aseaza cu capul pe perna incretindu-si fruntea.Sau poate ca da...Spune soptind.

-Orice vampir mi-ar aparea in cale eu nu renunt la tine.Spun si ii dau un pupic pe obraz relaxandu-l.
Imi asez mainile de-o parte si de alta a corpului lui si imi asez capul pe abdomenul sau.El imi ciufuleste parul blond si ma saruta pe crestet soptind niste cuvinte care nu le pot descifra.

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum