Încă stau în pat plângând şi cu picioarele strâns la piept.Sunt la fel de dezbrăcată si la fel de speriată.Adevărul este că mă atrage Chris dar în acelaşi fel mă şi sperie.Eşti nebuna fata?Băiatul asta a omorât un om,cum să îl placi?
Şi ce?Adică ce are?Aia e ,la omorât,la omorât,ce să-i fac eu?Poate nu el l-a omorât el,ci un om de-al lui.Poate a zis că el doar că să mă sperie.Dar în legătură că se duce la trei noaptea în baie şi îi apare stropi de sânge pe mâna,asta cum îţi explici?Doar el nu e pe stop.
Ştii ce?De ce apari chiar în momentul asta în mintea mea?Conştiinţa tignita...Gata nu mai vreau să te aud.Poate să tăiat intr-un ciob,ceva...
Cineva bate la uşa aşa că accept să între.-Valeria!Tip eu şi îi sar în brate.Femeia asta e atât de calmă şi mă înţelege,parcă ar fi mama.O iubesc,mereu îmi da sfaturi şi mereu mă tine la pieptul ei spunandu-i ofurile.
-Scumpo!..
-Mie frică Valeria..mie frică..
-Îmi pare atât de rău..Trebuie sa îl înţelegi şi pe Chris..
-Cum să îl înţeleg?El mă înţelege?..
-Nu e vină lui draga,şi cu mine se comportă rece dar trebuie să îl înţelegem.
-Dar..ce a păţit?De ce e aşa rece?De ce îşi schimbă mereu comportamentul ?
-El..el suferă..El..a rămas singur..Părinţii lui au murit iar el a rămas singur.
-Şi de asta e aşa rece?
-Tu eşti foarte importantă pentru el,el tine enorm la tine.Tu eşti singură lui iubire..îl cunosc decand era mic şi niciodată nu a avut o iubire serioasă doar aventuri..că orice adolescent..Intelege-l.
-Încerc Valeria dar parcă vrea să mă îndepărteze din ce în ce mai mult de el.
-Nu a vrut să îţi facă vreun rău..Doar că te iubeste..E atras de tine,şi nu îi place să fie refuzat.
-Dar nu am ce face,nu pot să îi ofer ce îşi doreşte el,încă simt că nu pot.
-Nu trebuie să faci ce încă nu eşti pregătită,fa-l să înţeleagă,o vă face dacă te iubeste.
-De ce nu îmi povesteşte nimic despre el?De ce îmi ascunde lucruri?
-Încă nu vrea să dezgroape amintiri,nu îl presa.
-Poţi să îmi nici tu câte ceva despre el?
-Spune-mi ce vrei să ştii!Spune ea şi îmi aşez capul pe umărul ei.
-Câti ani are?
-20.Tu cât ai?Am uitat şi să te întreb.Spune şi începe să râdă.
-17.Spun ruşinos.
-Încă nu eşti majora..Pe cât devi?
-Martie..el pe cât face 21?
- Iulie.
Un ciocani în uşa ne face să ne întoarcem privirea şi îl vedem pe Chris cu părul ciufugit intr-un mod al dracu de sexy.Băiatul asta chiar vrea să mă omoare?
Îmi întorc privirea şi mă acopăr cu cearceaful.El pufneşte parcă iritat şi îi face semn Valeriei să iasă.Ea îi spune ceva şi pleacă.
Chris se asează pe pat şi îşi pune mâna pe piciorul meu.Eu tresar şi tremur sub atingerea lui.-Pot să fac ceva că să mă ierti?Fac orice.
Nu îl presa!Nu îl presa!
Îmi asez mâna peste a lui el privindu-mă mirat.
-Poţi!Spun şi îl sărut.El rămâne câteva secunde uimit dar îmi răspunde imediat la sărut acum el controlandu-l.
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Teen Fiction-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015