Cap.63

2.8K 172 60
                                    

PervStyles2
Mergem de sase ore.Atmosfera e tensionata.Nici unul din noi nu scoate nici un cuvintel.Am spus-o si o repet,ideea de a merge la parintii mei e o idee proasta.Poat sa il denunte pe Chris si sa il bage la puscarie.Eu inca nu sunt majora deci explicatiile mele nu am nici un sens.
Privelistea de afara incepe sa mi se para cunoscuta.O nu!O nu nu nu!

-Chris te rog nu face asta!Ma plang eu baiatului de la volan.Te rog Chris,nu ii cunosti pe parintii mei,nu stii ce o sa faca.Sunt sigura ca nu o sa te accepte,nici pe mine nu o sa ma mai accepte...

-Oh haide iubito...Nu te mai panica totul o sa fie in regula.Spune el calm si imi da un scurt sarut pe buze.

-Ba nu,nu o sa fie.Te rog Chris,gasim un hotel...

-Nu!Sara intelege...Trebuie sa te intorci acasa.Ok iubito?Ma intreaba iar eu imi lipesc capul de geamul masinii.
Picaturile de ploaie se aseaza incet pe parbrizul masinii.Cerul plange si nu stiu de ce, presimt ca si eu o voi face peste putin timp.Observ casa unde eu si Chris am locuit o perioada de timp impreuna cu Valeria si Lena.

-Imi pare rau iubito dar asa va fi mai bine.Spune si imi atinge mana dar mi-o retrag.
Pufneste si se concentreaza la drum.

20:35

-Iubire?Il aud pe Chris soptindu-mi.

-Ih?

-Trezeste-te!Am ajuns.Spune iar eu imi deschid ochii.
Suntem fix in fata casei mele.Inghit in sec si il privesc pe Chris rugandu-l din priviri sa plecam.Da din cap negativ iar eu oftez.Sa da jos din masina si o ocoleste venind si deschizandu-mi portiera.Ies tremurand si o iau pe alee tinandu-l strans de mana.

-Totul va fi bine.Sopteste si imi face semn sa apas pe sonerie.

Apas pe butonul de langa usa si sunetul din casa se aude pana aici.
Pasii incep sa se auda din ce in ce mai aproape iar eu ii strang mana lui Chris de doua ori mai tare.
Usa se deschide si o zaresc pe mama.Da!Chiar mama.Isi mareste ochii si se incrunta semn ca nu e de bine.

-Tu...Sopteste si ma fixeaza cu privirea.Ce cauti aici?Tipa ea iar eu imi las capul in jos.Iar el?Cine esti tu?
Chris isi deschide gura pentru a spune dar mama o ia inainte.
Tu..sa ghicesc...esti baiatul ce mi-a luat fata!Cum indraznesti?Cum indraznesti sa vi aici?Sa te prezinti...de mana cu fata mea.Tipa ea si ii indeparteaza mana lui Chris de a mea.
Iar tu!Am crescut o curva!Am nascut si crescut o curva nenorocita.Ce nu o intereseaza ca parintii ei o cauta si ca sunt ingrijorati pentru ea!Nu te-a interesat!Doar ti-ai facut de cap cu asta!Ai devenit o pararama!O pararama ce se culca cu un strain!Un strain ce te-a rapit!
Lacrimile imi curg siroaie pe obrajii mei fini.
-Nu..Incep eu sa spun dar maraitul mamei ma opreste.

-Nu nega!Nu nega ca nu te-ai culcat cu el!Daca nu te-ai fi culcat cu el nu ai fi venit victorioasa cu el de mana in fata mea.

-Mama eu...El e iubitul meu...Spun printe suspine.Il iubesc chiar daca ma rapit.

Isi ridica mana,eu inchizand-mi ochii si asteptand ca obrazul meu sa inceapa sa ma usture dar lovitura intarzie.
Imi deschid ochii si il vad pe Chris ce ii prinse mana mamei.

-Nu va atingeti de ea!

CutuEmy7
Pentru Sara:O sa le spui parintilor tai ca esti vampir.
*O sa isi dea si singuri seama

ValentinaElena03

Pentru parintii Sarei:Ii veti primi pe Cris si Sara in casa voastra chiar daca sunt vampiri.
*Chris nu are ce cauta!Sara nu este vampir!De unde toate tampeniile astea?

floarealbastra2
Pentru Chris si Sara:Cand va casatoriti?
*Crezi ca stim?Cred ca la anu:))

RalucaNicoleta0
Cand se vor casatori?
*Cine a zis ca se casatoresc?
Vor abea copii?
Dap
Cati ani ai?
*15
De unde esti?
*Valcea.

black25heart
Ce vei face daca parintii tai afla ca esti vampir?Cum te vei descurca?Care crezi ca va fi marea problema?
*Cred ca sar obisnui cu mine vampir,nu?Si daca nu nu ma intereseaza!Marea problema este ca sar putea sa il bage pe Chris dupa gratii iar asta ma inspaimanta.

Deutza_Deea
Pentru Chris:Vrei sa ai o relatie serioasa cu Sarawy?
*Chiar crezi ca stiu?Am ceva probleme acum pe cap si nu prea stiu...doar vreau ca ea sa stie ca o iubesc!
Pentru Sara:Ai remunta la familie pentru Chris?
Da am spus si o sa repet:DA!
Daca mama ta se gandeste sa il bage in puscarie pe Chris deoarece te-a rapit cum ai reactiona?
*Nu cred ca o sa se intample asta!Si daca o va face sa isi ia adio de la mine.
Pentru autor:Te-ai gandit vreodata ca aceasta carte va prinde un miez bogat?
*Sincera sa fiu,nu!Am crezut ca voi avea cateva vizioalizari...Dar surpriza m-am inselat.Va multumesc mult voua.
Pentru Sara si Chris:O sa treceti peste toate obstacolele si o sa lupati pentru iubirea voastra?
Noi speram ca da.Nu o sa renuntam unul la altul pentru nimic.
Cand iti place sa scrii?
Iubesc ploaia,iubesc vremea "urata".Atunci scriu.
Pentru Chris:De cand esti indragostit de Sara?
*De cand am vazut-o in curtea scolii ei.
Pe cat sunt nascuti Chriss si Sara.
Chris pe 22 ianuarie iar Sara pe 5 iunie.
Pentru Chris:Daca Sara ti-ar propune sa aveti un copil...ce ai spune?
*Wwwwwooooowwww!!!Asta as spune.Dadadadada vreaaaaauuuu!!!

PervStyles2
Parintii Sarei il vor denunta la politie pe Chris?
Nup.

SabinaCL
Pentru Chris:Chiar o iubesti pe Sara sau este doar o joaca
*O iubesc!
Pentru Sara:Iti doresti o relatie serioasa cu Chris?
*Normal.Dar noi aveam deja o relatie serioasa.

denden1314
Pentru Sara:De ce de fiecaredata cand Chris te-a lovit,l-ai iertat asa repede?
*Il iubesc si nu pot fi suparata pe el mult timp.
Pentru Chris:De ce ai lovit-o pe Sara daca o iubesti?
*Stau prost cu nervi:))

Numar Necunoscut  //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum