-Ce?Tip eu si o trag pe Sara dupa mine pana in bucatarie.
-Domnule la usa se afla un echipaj de politisti,ce ne facem?
-Politia?Ajut...Incearca Sara sa spuna dar ii acopar gura.
-Nu ma intereseaza ce spune-ti dar nu va da-ti de gol,ati inteles?Nu stiti cine sunt nu stiti cine e.Spun si fac semn catre printesa din bratele mele care se zbatea pentru a scapa.
-Am inteles.Spun amandoua la unison iar eu nu mai astept nimic si o lovesc pe printesa,adormind.O ridic pe umar si ies din casa pe usa din spate unde ne astepta masina.
Sara P.O.V.
Ma trezesc intr-o masina in miscare cu o durere imensa de cap.Muzica era da-ta la maxim iar Chris statea linistit la volan fredonand.
-Sa trezit printesa adormita?Ma intreaba ranjind.
-Adormita din cauza pumnului tau.
-Puteam sa jur ca iar ai ceva de obiectat.
-De ce mai luat cu tine?De ce nu mai lasat acolo?De ce dracului nu ai putut sa pleci singur?Tip eu la el.
-Esti prea mica pentru a ma intelege.
-Dar nu sunt prea mica pentru a ma viola?Nu sunt prea mica pentru a ma lovi?
-Sara nu ma enerva.
-Chiar nu ma intelegi?Chiar asa rau esti?Nu pot sa cred asta!Nu pot sa cred ca iti place sa ma vezi suferind.Nu esti asa!
-Nu ma cunosti.
-Poate ai dreptate...
-Nu vreau sa te pierd..
Nu am mai zis nimic nu stiu ce sa zic,sa ii spun ca il iubesc?Sa ii spun ca totusi imi pare bine ca ma luat cu el?Sa ii spun ca nu pot trai fara el?Sa ii spun?Sa ii spun ca dupa ce ma violat,dupa ce ma lovit,eu inca il iubesc enorm?
-Tu..vrei sa scapi de mine?Ma urasti?Ma intreaba dezamagit.
-Nu..nu stiu.
-Poate intr-o zi o sa ma intelegi.
-Unde mergem?
-Crezi ca stiu?Undeva unde sa nu dea nimeni de noi.
-Mie foame!
-Deabea te-ai trezit si ti-e foame?
-Daa!!
-Mai ai de asteptat iubito.
-Cum mi-ai zis?Intreb zambind.
-Iubito..
-Dragut..
-Stiu ca sunt.
-Ba nu,nu esti.
-Ba sunt.
-Da sigur.
Motorul se oprii iar Chris se intoarse pentru a ma privii.
Lua de pe scaunul de langa el un pistol si il indrepta spre mine.Sangele imi ingheta in vene si respiratia mea parca se oprii.
Vad cum glontul trece fix pe langa mine spargand geamul si ma intorc pentru a vedea la cine se uita Chris.Un politist cade la pamant in balta de sange.Chris iese din masina si imi deschide si mie portiera.-Sunt dragut.Spune Chris si imi face cu ochiul.
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Novela Juvenil-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015