-Chris...grabeste-te.Tipa ea iar eu tot nu o bag in seama uitandu-ma la sanii ei.Imi asez mana rece pe abdomenul ei iar ea doar tresare.
-Oh haide Chris!Misca-te!Tipa din nou iar eu ii inchei rochia privind-o intristat.-Nu am voie sa imi privesc iubita?O intreb eu iar ea doar roseste.
-Cum iesim de aici?Ma intreaba ea iar eu ii prind mana si deschid geamul.
Nu!nu!nu!Tipa ea iar eu ii acopar gura.-Vrei sa te auda tot spitalul?Trebuie sa faci asta!Promit ca nu o sa patesti nimic!
-Dar Chris...Suntem la etajul 9.O sa murim...
-Da sigur!O sa murim!Ai uitat ceva.
-Ce?Tipa ea.
-Nu mai tipa,ok?Suntem vampiri!Nu murim cu una cu doua!Asa ca sari!Soptesc eu si o trag pe pervaz.
-Chris imi e frica!Sopteste ea la randul ei.
-Nu patesti nimic,ok?Esti cu mine!Ma ti de mana si totul o sa fie bine.
-Dar...
Nu mai spune nimic caci ii acopar din nou gura cand aud voci pe hol.-Ascunde-te!Soptesc eu si ma pun dupa usa.
Se aseaza sub pat si isi pune o mana la gura pentru a nu spune ceva.
Imi duc degetul aratator la gura iar ea da din cap.
Usa se deschide si raman blocat rugandu-ma sa nu cumva sa se uite.-Nu se poate!Tipa doctorul.
Lovesc usa cu piciorul ea inchizandu-se.Barbatul in varsta ma priveste neintelegand ce se intampla iar eu ma napustesc asupra lui tinandu-l de halat.-Ce se intampla aici?Tipa el iar eu il lovesc direct in stomac.
-Sara iesi de acolo!Soptesc eu iar iubita mea iese de sub pat.Doctorul o priveste cu ochii cat cepele iar ea se aseaza pe pat privindu-ne.
-Cum?...Cum de esti treaza?
-Minune de Craciun doctorasule!Ii soptesc eu langa ureche.
-Dar nu e Craciunul!Spune el.
-Ma contrazici cumva?Tip eu si il strang mai tare de gat.
-N..nu..Deabea spune el.
-Hmm...ce pacat de tine.Nu mai bine stateai cuminte in cabinetul tau si iti faceai rugaciunea.Trebuia sa vi neaparat aici?Of of of...acum trebuie sa scap de tine.Spun si il lovesc din nou in stomac.Geme si isi lasa capul in jos inchizand ochii.
-Nu poti face asta!Spune si isi deschide ochii.
-Priveste-ma.Spun si incep sa rad sarcastic.Il lovesc cu capul de usa dandu-i cativa pumni.Cade pe jos vomitand sange facandu-ma sa ma bucur.Il lovesc de cateva ori cu picioarele pana cand constientizez ca nu mai are puls.
Imi intorc atentia spre Sara ce ma privea cu un zambet pe fata.-Acum e acum!Trebuie sa o faci!Spun si ii prind mana in a mea.
-Ok Chris dar daca nu supravietuim vreau sa stii ca te iubesc enorm.Ah era sa uit...trebuie sa imi fac testamentul,poti astepta o secunda?Spune si incearca sa imi dea drumu la mana dar nu o las.
-Femeie nu o sa mori!Intelege!
-Stiu Chris stiu dar sunt tanara si am toata viata inainte...si nici macar nu suntem casatoriti si nici nu avem un copil...Vreau un copil Chris!Ah si trebuia sa ne casatorim...Macar daca eram casatoriti si aveam copii puteam sa mor linistita dar asa?Viata mea deabea incepe Chris.
Imi dau ochii peste cap si nu mai astept nimic.Sar pe geam cu ea de mana.-Chrrrrisss!!!Tipa ea cand mai avem putin si ajungem pe pamant.
Cadem amandoi in picioare iar ea se aseza pe jos incepand sa planga.
-Ce ai mai?Te-am lovit?Spun luandui fata in palme.
-Credeam ca o sa murim.
-Iubito nu avem cum sa murim!Noi suntem invincibili impreuna.
Heeeei lumeee!!Sunt aici!Prezenta cu un nou capitol...ceva mai lung.:)))
Sper sa va fi placut si astept pareri:))
<3
CITEȘTI
Numar Necunoscut //Finalizata//
Teen Fiction-De ce?De ce eu? -Pentru ca de tine am nevoie.Pe tine te vreau. -8 Decembrie 2015