Ανακοίνωση

492 29 0
                                    

PLAESE DON'T COPY!

Επειδή δεν το διευκρίνισα στην αρχή γιατί το θεώρησα αυτονόητο αποφάσισα να το πω όμως τώρα.

Παρακαλώ μην αντιγράφετε στις ιστορίες σας τις ιδέες άλλων. Και δεν μιλώ για απλές ομοιότητες στην υπόθεση αλλά για ολόκληρες σκηνές ίδιες. Αυτό είναι άδικο γιατί αυτός που γράφει την ιστορία αφιερώνει χρόνο και σπάει το κεφάλι του για να φτιάξει μια ενδιαφέρουσα πλοκή. Όταν κάποιος απλά τα αντιγράφει χωρίς να κοπιασει είναι άδικο για αυτόν που κάθησε και τα σκέφτηκε μόνος του και δεν του τα χάρησε κανένας. Μπείτε λοιπόν για λίγο στην θέση αυτού που σκέφτηκε το πρωτότυπο και προσπαθείστε να καταλάβετε πόσο άσχημα μπορεί να νιώθατε αν σας το έκαναν. Σίγουρα θα θυμώνατε.

Μην αντιγράφετε λοιπόν γενικά την πλοκή όποιας ιστορίας διαβάζετε γιατί πολύ απλά αυτά που σκέφτεστε μόνοι σας είναι πολύ καλύτερα από μια απλή αντιγραφή. Καλύτεροι είναι οι άλλοι από εσας; Απλά στίψτε το μυαλό σας και κατεβάστε ιδέες και θα δείτε ότι το ολότελα δικό σας δημιούργημα θα σας προσφέρει πολύ μεγαλύτερη χαρά. Είναι η χαρά της δημιουργίας.

Τώρα εάν κάποιος βρίσκει τόσο ωραίες τις ιδέες μου και κρίνει ότι τις χρειάζετε τόσο πολύ για την ιστορία του, τι να πω; Ας μου στείλει ένα μύνημα, γι'αυτό την έχει την συνομιλία το wattpad, να τον βοηθήσω. Πάντως θα προτιμούσα να μην τις πάρει χωρίς την άδειά μου για τους παραπάνω λόγους.

Αυτά είχα να πω... Το κεφάλαιο θα ανέβει το απόγευμα.

Η χροιά του σκοταδιού σουHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin