•●●·4.Sezon Açılışı٠•●●•٠·˙

1.9K 177 29
                                    

Merhaba arkadaşım!

Seninle ilk tanıştığımız günü hatırlıyor musun?

Aslında daha çok onu sana tanıttığım kısmı...


Selim Bey kim mi?

Kaçmak isteyip de bunu bir türlü başaramadığım tek kişi...


Bildiğin üzere bu özelliğini korumaya hâlâ devam ediyor. Ondan kaçmayı bir türlü başaramadım. Gerçi o da kaçmama hiçbir şekilde izin vermiyor zaten. Aa! Bir de farkında olmasa da onu destekleyen bir ağabeyi var tabii. Hem benim hem de ona belli etmese de kardeşinin mutlu olmasını isteyen bir ağabey...


Kimi zaman beni zor durumlarda bıraktığı için bu ağabeye kızıyorum ama o olmasaydı şu an ne halde olurdum tahmin bile edemiyorum. Beni şu kısacık zamanda öyle iyi çözdü ki kardeşinden bir dakika bile uzaklaşırsam hayat ışığımın voltajında gözle görülür bir şekilde düşüklük yaşanacağını adı gibi biliyor ve bundan sebeptir ki tatlı emrivakiler ile beni yapıcı şekilde yönlendirmeye çalışıyor.


Beni tuhaf durumlara soksa da yine de ağabey Atahan'ı çok seviyorum. Bazen insan hayatıyla ilgili doğru kararlar alamıyor ve böyle anlarda kontrolü ele alacak birine ihtiyaç duyuyor. Sanırım benim de emniyet sibobum Ahmet Bey oldu. Sakın bu dediğime gülme yoksa kulağına giderse onun elinden kurtulamam.

 Sakın bu dediğime gülme yoksa kulağına giderse onun elinden kurtulamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selim'e geri dönelim mi?

Ona sadece adıyla hitap edince şaşırdın değil mi?

Ona Selim Bey demeyi her ne kadar sevsem de bu düz Selim haline de alışmaya çalışıyorum.


Ah! İlk günden bugüne şu an olduğumuz noktaya nasıl gelebildik inan bana ben de bilmiyorum ama her şeye rağmen çok ama çok mutlu olduğumu bilmeni isterim. Sana "Yok artık!" diyeceğin bir şey de söyleyeyim mi? Söyle dediğini duyar gibiyim. Ne kadar vahim bir durumda olduğumu biliyorum ama bir yandan da neredeyse hastalığıma minnettar kalacak haldeyim. Meral'i de kaybettik diyorsun değil mi? Yani kafa anlamında...


Ama haksız mıyım? Sonuçta hastalığım nedeniyle buraya mecburen gelmiş ve bu mükemmel adamı da bu vesile ile tanımış oldum. Belki de hastalığım gerçekten de bir vesiledir. Yani buraya gelebilmem ve onu tanıyabilmem içindir demek istiyorum. Belki de yaşadığım ve yaşayacağım tüm bu zorluklar onunla geçireceğim rüya gibi bir hayatın bedelidir. Eğer öyleyse bu bedeli ödemeye can-ı gönülden hazırım. Sonunda geri kalan hayatımı onun dizlerinin dibinde geçirme ödülüm varsa başıma gelecek olan her şeye razıyım. Onunla her zorluğa da her güzelliği de varım.


•●●·٠•●●•٠·˙

YENİ SEZONDA KİMLER BURADA?

Son Mektup (Dizi Tadında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin