Hayat bir insan için en zor ne zaman olur?
Sanırım benim için en zor zaman ailemin gözlerimin önünde çöktüğü andı. Daha ben 15 yaşında iken olmaya başlamıştı her şey. Ailem Kore Kraliyetinin zengin ailelerinden biriydi. Şirketimiz önemli anlaşmalar yaparak büyük bir inşaat devi olmuştu. Ama gelin görün ki her şey böyle toz pembe ilerlemedi.
Sonradan öğrendiğim şey ise babamın iş yaptığı ortakları tarafından dolandırıldığıydı. Şirket olarak iflas etmek zorundaydık. Çünkü borç az bir meblağ değildi. Trilyonlar dönüyordu işin içinde. Babam ilk başlarda hatırı sayılı bankalarla anlaşma yapmıştı işini düzeltip borcunu ödeyebilmek için ama gelin görün ki bu da sadece üç sene sürdü.
Ben 18 yaşıma bastığım da artık durumumuz berbat hala gelmişti. Evimiz ipotek altındaydı. En kötüsü ise Kraliyete fena halde borçlanmıştık.
Babamın Kraliyet ile görüşmeleri sonucu felaketim ortaya çıkmıştı. Kraliyet veliahdının evlenme yaşı gelmişti Kral hasta olduğu için evlenip hemen çocuk sahibi olması gerekti.
Ve ne yazık ki dünyada 10 erkekten 3'ünde ancak görülebilen gebe kalma mucizesi testler sonucu bende de çıkmıştı.
Kısacası babamın borcunu ödeyebilmesi için Kraliyete veliahdın karısı olarak satılmıştım.
*-*-*-*-*-*-*-*-*