"Tabi ki de sevişeceğiz."
"Nee!!" Sehun'un dediği cümle ile hemen geri geriye kaçmaya başlamıştım. Bu istediği olmayacaktı. Evet Sehun'dan deli gibi hoşlanıyordum ama beni sevmeyen birisi ile birlikte olma heveslisi değildim.
İlkim benim için önemli birisi ile olmalıydı.
"Kaçma! Buraya gel. Halletmemiz gereken bir iş var." Sehun ayaklarımdan tutup beni kendine çekmeye başladığın da tepinmeye başlamıştım.
"Bırak ayaklarımı Sehun!" salladığım bacağım yanlışlıkla Sehun'un burnuna çarpmıştı. Sehun acıyla inledi.
"Ağğhhaa!! Luhan!!" Sehun inleyince tekrar dışarıdan kıkırtılar doldu odaya. Sehun burnunu tutarak yere uzandığın da hemen yanına gittim. Elleri ile kapattığı yüzünü açmaya çalıştım.
"Hun-ah bir şey mi oldu? Özür dilerim isteyerek yapmadım." ellerimi onun elinin üstüne koyduğum da Sehun bir anda ellerimi kavrayıp beni üstüne çekti. Bende dengemi kaybedip üzerine düştüm.
Çıplak teninin üstünde yatıyordum şuan resmen. Hızlı hızlı nefes aldığından göğüsü hızla kalkıp iniyordu.
"Ağıma düştün bambi. İşimizi halledelim mi?" pis pis sırıttığın da dehşet ile yattığım yerde tepinmeye başladım.
"Bırak beni seni pis sapık! Aşağılık herif!!" Sehun kahkaha atmaya başlayınca bir anda dona kaldım.
Çünkü ilk kez gerçekten de gülüyordu. Alay etmiyordu. Samimiydi.
"Yüzünün hali cidden komikti Luhan! Aha-ha. Sadece tepkini ölçmek için yaptım. Yoksa sevişme meraklısı değilim demiştim." o yattığı yerde gülerken doğrulmuş ve ona şaşkın şaşkın bakmaya başlamıştım.
"Seni cidden öldürmek istiyorum Sehun." sinirle duvar kenarına geçip bacaklarımı kendime çekip eteğimin açılmamasına dikkat ederek kafamı duvara yasladım. Başım ağrıyordu ve dinlenmem gerekti. Ve kesinlikle Sehun ile uyumayacaktım.
Sehun da yattığı yerde doğruldu. Benim ona trip atmamı hiç önemsemeden gözleri ile odayı gezinmeye başladı.
"Ah bize yemek bırakmışlar. Sanırım bir şeyler içsem iyi olacak." Sehun bana aldırış etmeden gidip bizim için kurdukları masadan içecek aldı. Bardağı bir dikişte bitirdi. Sonra bana döndü.
"Sende ister misin karıcığım?" güldüğünde o yüzünü dağıtmak istemiştim. Göz devirip kafamı boşluğa çevirdim.
"Kalsın kocacığım.." sesim mırıldanır bi halde çıktığın da Sehun'un "İyi be" demesini duydum. Daha sonra hareketlenip yatağa geçmişti.
"Yanıma gelmeyecek misin?" bana sorusu ile ona döndüm. Yatakta kolları üzerinde doğrulmuştu. Boş boş bakıp cevap verdim.
"Hayır seninle uyumak istemiyorum." cevabım üzerine göz devirip kıçını dönerek yattı.