- Bölüm 22 -

5.7K 380 425
                                    

Nasılda seviyorum içinde sen olan her şeyi..

• Key •

Abimler odamdan çıktıktan sonra kızarmış ve korkmuş bir yüzle bana bakan Ren'e çevirdim başımı. Tam onu öpeceğim anda odayı abimler bastığı için utanıyordu ve anlattığım hikaye yüzünden korkmuştu.

Bu fırsat diyerek hafifçe yaklaşıp ona sarıldım.

"Korkma Ren, ben yanındayım ve bu sadece ufak bir hikaye." iyi hissetmesini sağlamak için sırtını sıvazlarken sıkıca sarıldı bana.

"Öyle bir şey yok değil mi Key? Hayaletler filan gerçek değil, değil mi?" sorusu ile kıkırdama isteğimi göz ardı edip, hafifçe Ren'den uzaklaşarak yüzüne bakacak şekilde durdum.

"Merak etme öyle bir şey yok. Bu sadece basit bir hikaye.. Hem-" aklıma gelen sinsice fikir ile, tam kazandığım öpücüğü çalan sevgili abim ve yengemden öcümü almak istemiş hemde eğlence çıktığını düşünerek konuşmaya devam ettim. "Var mısın abimlere ufak bir şaka yapmaya?" 

Ren tuhaf tuhaf bana bakınca açıklama gereği duydum. "Sadece abimlerin odasının orada ufak bir gürültü yapacağız, bu sayede izinsiz odamıza dalmak neymiş görürler günlerini." sinsice sırıttığım da Ren son anda onu öpeceğimi hatırlamış olsa gerek ki utanıp iyice kızararak başını usulca salladı.

"Hadi gidelim o zaman." elini, kendi elimin içine hapsederek hızlıca odamdan çıktık. Yavaş adımlarla abimlerin odasına yürürken ses çıkartmamak için konuşmamayı tercih etmiştik. En sonunda odalarının bulunduğu koridora geldiğimiz de Ren etrafa boş boş bakarken bende ne yapabiliriz onu düşünüyordum.

Sonra bir şey fark ettim.. Bugün hava rüzgarlıydı hatta çok hafif yağmur atıştırıyordu. Yani ben bunu çok güzel kullanabilirdim. Bu yüzden ilk işim gidip koridorun sonunda bulunan tahta pencereyi açmak oldu. Pencereyi açtığım anda rüzgar koridorun içine dolmuştu sonra yavaşça odanın kapısına yürüdüm ve abartılı olmayacak şekilde tıkırdatmaya başladım.

Tahta kapı anında titremeye ve sarsılmaya başlayınca istediğimi elde etmiştim. Zaten rüzgardan dolayı kendiliğinden çarpıyordu. Daha sonra şaşkına dönmüş Ren'in elinden tutup uzaklaşmaya başladım. Büyük ihtimal birazdan abim çıkıp koridoru kontrol etmek zorunda kalacaktı..

훈한

• Luhan •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• Luhan •

Duyduğum tıkırtılar ile uykum açıldığında, içimde tuhaf bir huzursuzluk hissettim. Sakince seslerin geçmesini beklerken, duyduğum rüzgar uğultusu ile daha da tedirgin olmuştum.

Hafifçe Sehun'a daha çok sarıldığımda başımı boyun girintisine gömüp seslerin geçmesini orada beklemek istemiştim. Ama son anda bahçeye bakan cama gürültü ile bir şey çarptığında çığlık attım. Ve bu korku ile başımın bulunduğu Sehun'un boyun giritisini dişledim.

Endless LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin