- Bölüm 1 -

8.5K 519 589
                                    

Sözcüklere nasıl başlayacağımı bilmeden hareket ederdim her zaman. Sonuçlarını önemsemezdim ya da önemsesem bile düzeltemezdim yaptıklarımı. 

18 yaşında bir çocuktum ben. Yarı yaşıma kadar yaptıklarımı sorgulamama gerek kalmadan büyütüldüm. Hiç bir zaman isteklerim doğrultusundan çıkılmadı. Hayat her zaman benim için peri masallarında ki gibi güzel oldu. 

Ta ki babamın hayatım üzerinden kendini kurtarmak istemesi üzerine her şey darmadağın oldu minik dünyamda. 

Daha 15 yaşında iken şirketimiz borç batağına düştü ve babam bir kaç sene bunu düzeltmek için uğraştı ama sonuçlar istediğimiz gibi olmadı ve tek çıkış yolu olarak halen Kraliyet ile yönetilen ülkemizin saygı değer Kralına danışmaya gitti. Kralımız öncesinde ise babamla yaşadıkları dostluktan dolayı bize daha uygun olacak bir çıkış yolu gösterdi.

Kendisi biraz rahatsızdı bu yüzden yakında olabilecek her türlü felaketi hesaba katarak kendine bir şey olmadan Veliaht prensi evlendirmek istiyordu. Ailemizde kız çocuğunu olup olmadığını babama sorduğun da babam 2 erkek çocuğu olduğunu söylemişti. 

Kral biraz buna üzülse de günümüz dünyasında erkeklerin de hamile kaldığını ve bizim de kardeşimle birlikte bu özelliğe sahip olup olmadığımızı babama sormuştu. 

Babam bilmediğini söyleyip bunu araştırdıktan sonra tekrar Kral ile iletişime geçeceğini söyleyip bizim yanımıza döndüğünde neden böyle bir istekte bulunduğunu anlayamamıştım. 

Kardeşim Ren ile birlikte hastanede ki testlerimizden sonra sadece benim hamile kalabilme genlerine sahip olduğum söylenmişti. Babam bu haberi hemen Krala yetiştirdiğin de ise bunu istemesinin sebebini öğrenmiştik.

Veliaht prens ile evlenmem istenmişti. 

Babam gelip bana danıştığın da aslında bundan başka çarem olmadığını anlamıştım. Kabul ettiğimi babama söylediğim de haberi hemen Krala bildirdi.

Şimdi ise beni hazırlıyorlardı. Bugün ilk kez Kral ve Veliaht prens ile tanışacaktım. 

Sadece tanışma yemeği olarak geçecek akşam için kardeşim Ren beni süslüyordu. 

Hah sanki güzel görünsem ya da görünmesem çok şey değişecekti ya!

Ren aynadan dönüp bana baktığın da yüzünde çok hoş bir gülümseme belirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ren aynadan dönüp bana baktığın da yüzünde çok hoş bir gülümseme belirdi. 

"Hyung~ Tanrım! Çok güzelsin! Veliaht prens kesinlikle sana aşık olacak!" gözlerimi devirip Ren'e baktığım da o kadar mutlu gözüküyordu ki sesimi çıkaramadım.

"Yaah eminim kesin bayılacak." önüme dönüp ayna da çıkan yansımama baktım. Ren cidden çok uğraşmıştı bu halime. 

Oda haklıydı, sonuçta 3 senedir tekrar huzura kavuşmak için can atıyorduk. En sonunda buna biraz daha yaklaşmıştık. 

Endless LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin