A-28

55.9K 2K 8
                                    

Aralarında sadece milimler kalmışken Ateş kafasına yediği kar topundan dolayı sendelerken Pelin'in sesi ile gerçek dünyaya sert bir giriş yaptılar.

"Allah'ım bu benim hangi günahımın bedeli? " " Işıl aralarındaki mesafeyi açarken Ateş'in yan tarafından kendilerine doğru gelen Korkut ve Pelin'e baktı.

Yanlarına yaklaşan Korkut açtığı kolları ile Işıl'a doğru hızla yürürken Işıl Korkut'a karşılık verdi.

"Işıl. Defne den sonra en sevdiğim yengem. " Işıl Korkut'a küçük bir cimcik atarken Korkut hemen lafı çevirdi.

"Yani Defne den sonra tanıyıp. "
İkili birbirlerinden ayrılırken arkalarında kalan Ateş ve Pelin'in konuşmalarına kulak verdiler.

"Ateş sen bunca yıl nasıl dayandın? Bu kadar kısa sürede sinir hastası yaptı beni. "

"Ben artık bağışıklık kazandım. Sen de kazanırsın."

"Aman yok istemiyorum bağışıklık falan."

Yan yana Işıl ve korkut'un ardından restorana doğru ilerlerken Ateş önde yürüyen Korkut'un Işıl'a iyice sırnaştığını görünce sinirle solurken elini korkut'un ensesine atarak kendine doğru çekti.

"Lan sen ne densiz bir adamsın? "

"Ben ne yaptım Ateş'im?"

"Görmüyor musun özel bir şey konuşuyoruz. "

"Ben bilirim o özel konuşmaları. "

Derken sinsice sırıttı. Gizli bir şey Söyleyecekmiş gibi fısıldadı.

"Ama yani kamuya açık alanda az rahat dur. "

"Kamuya açık alanda katliam gerçekleştireceğim şimdi. "

"Deme öyle Ateş'im."

"Hay Ateş'ini eşekler kovalasın. " Derken hep beraber restorana girdiler. Hepsinin beraber geldiğini gören Defne sevinçle yerinden fırlarken heyecanla konuştu.

"Bütün planlarım bana gerek kalmadan gerçekleşmiş." Ateş Seçkin ile tokalaşırken diğer yandan da Defne'ye cevap verdi.

"Hemen yazma şu senaryoları. " Ateş'i duymazdan gelirken bir yandan da sıkıca Işıl'a sarılarak konuşmaya devam etti.

"Artık 6 lı takılabiliriz. "

"At yarışı kuponu muyuz biz?" Korkut'a ters ters bakarak konuştu.

"Evet Korkut. Çünkü sendeki bu kafa anca at kafası olur. " masaya yerleşen herkes gülerken Pelin göz göze geldiği Korkut'a hınzırca sırıttı. Korkut tek kaşını kaldırırken konuştu.

"Hayırdır hoşuna gitti galiba? " Pelin oturduğu koltukta kıpırdanırken işaret ve baş parmağını birleştirirken konuştu.

"Nasıl gitti anlatamam. "

"Defne bence de hemen yazmayalım senaryoları. Belki bazılarımız konuk oyuncu falan almak isterler. " derken hala geride bırakmadığı konuyu tekrar ortaya attı Işıl.

"Öyle. Belki reyting için için heyecan yaratmak isteyen olur." Ateş'e kıstığı gözleri ile bakarken dayanamayarak çemkirdi.

"Sen gene laf mı çarpıyorsun bana? "

"Aa germeyin ortamı. Bakın ne güzel yemek yiyoruz. Değil mi aşkım? " derken Seçkin'e döndü. Seçkin kararsız bakışlarını masadakilerin üzerinde gezdirirken kararsız ses tonuyla konuştu.

"Yani Defne keşke masadakilerin de bundan haberi olsa. "

"Ayy dimi aşkım. Napsam ki?" Bir süre masadaki didişmeyi izleyen Defne dayanamayarak Seçkin'e döndü.

ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin