özel bölüm/1

19.3K 835 27
                                    

Merhabaaaaaa🙋🙋
Aylar sonra yeniden geldik.
Nasılsınız?
Bizi sorarsanız çok iyiyiz😊😊
Verdiğimiz sözü tutuyor veee ilk özel bölümü bırakıyoruz.
Bundan sonra iki tane gelecek tarihi belli olmayan bir zamanda Hande ve Sarp'in, Korkut ve Pelin'in 5 yıl sonra ne yapıyor olduklarını okuyacaksınız. Ama şimdi Ateş ve Işıl.

5 yıl sonra...

"Selam.."

"Hıh bende tam diyordum ki karımla şu güzel bahar gününde yaptığımız bu huzurlu kahvaltının huzuru ne zaman kaçacak." Bahçede hazırlanan masada kahvaltı yapan Ateş ve Işıl'ın yanına ilerleyip masaya otururken ağzına bir tane zeytin attı.

"Nerede senin ekürin?"

"Ekürim? Kim?"

"Kim olabilir Pelin."

"Hee.. yok onu bu sefer getirmedim." Yanına gelip kendisi için servis açan yardımcı kadın ile bir süre susup bekledi.

"Aa siz ayrılabiliyor muydunuz?"

"Tamam bizim ve über güzel ilişkimizi bir kenara bırakırsak önemli bir konu var." Ateş ve Işıl'ın bakışları şaşkınlıkla kesişirken Işıl masanın üzerine doğru eğildi.

"3 ay mı kalmış?"

"Ne 3 ay mı kalmış?"

"Ömrün. Ondan mı ciddileştin böyle?"

"Ya ne alakası var?"

"Hıı tamam o zaman."

"E ne o zaman? İnsan seni böyle ciddi görmeyince meraklanıyor."
"Şu an kendimi dejavu yaşıyor gibi hissediyorum." Söyledikleri ile bir ay öncesine giden Işıl yine tam bu masada kahvaltı yaparken geçen konuşmayı anımsadı.

Flashback

Işıl kıstığı bakışları ile kahvesinden bir yudum alıp masada kahvaltı yapan Korkut'a bakmaya devam ederken Ateş Korkut'un sürekli değişen moduna olan alışıklığı ile kahvaltısına devam ediyordu.

"Pelin ile mi ilgili?" Sonunda dayanamayıp konuşan Işıl ile anlamayarak yüzüne bön bön bakarken Işıl sorusunu açtı.

"Geldiğinden beri söylemek için kıvrandığın şey diyorum. Pelin ile mi ilgili?"

"O kadar mı anlaşılıyor? Neyse söyleyeceğim ama bu söylediğim aramızda kalacak tamam mı?"

"Tamam, söz."

"Ben Pelin'e evlenme teklifi edeceğim."

"Ne?"

"Valla ben karar verdim kız 5 senedir bana tahammül ediyor.. benim yarim bir ömür de eder ben inanıyorum."

"Sen yine de çok inanma bence bak ben 25 senedir katlanıyorum sana yakamdan düşsen bugün postalarım seni."

"Deme öyle Mukaddes. Deme deme."

"Ee bi plan var mı?"

"Yok onu daha düşünmedim."

"Beraber düşünelim?"

"Hayır olmaz sen ağzından kaçırırsın falan tamamiyle sürpriz olsun istiyorum."

"İyi be bakalım nasıl bir sürpriz olacak."

"Ya ben bu Pelin'e hâlâ evlenme teklifi edemedim. Neden?"

"Evet milyonlarca yürek aynı soru Korkut neden?"

ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin