Harry szemszöge
Ma van egy hónapja, hogy Lil kórházba került. Ma van március másodika. Közel négy hete jöttünk vissza a turnéra, azóta nem beszéltünk. Megértem, hogy az én hibám is volt, de erre egyikünk se gondolt...
A fürdőből a konyhába kb. 20 másodperc az út, de nekem egy örökkévalóságnak tűnt. Lil elájult, és nem tudtam, mi a baja. Felnyaláboltam, és siettem a srácokhoz, de közben figyeltem rá is. Amint megláttak, totál kiakadtak.
- MI A FRANCOT CSINÁLTÁL VELE STYLES? CSAK ANNYI LETT VOLNA A FELADATOD, HOGY NEM MONDOD EL A DONOROS DOLGOT, ÉS AKKOR NEM TÖRTÉNIK EZ!!!!! - hadonászott és üvöltött Liam.
- Nem csináltam semmit Liam! Ő maga szedte ki belőlem, mert hallotta a konyhai beszélgetést, de nem volt benne biztos. Nagyon jól elvoltunk, ha értitek mire gondolok. Elment lezuhanyozni, kijött, majd a folyosón elájult. Annyit mondott még, hogy fáj a hasa...
- Oké emberek, na akadjunk ki! Hívunk mentőt, vagy mi visszük be?
- Mi visszük be - nyögtem ki valahogy.
Eszméletlen sebességgel hajtottunk a kórházig, ahol a biztonsági őr közölte velünk, hogy még csak várakozni se várakozhatunk a sürgősségi előtt. Nagy ívben letojtam, csak óvatosan kiemeltem az ájult kismamát, és elindultam vele befelé. A fiúk leparkoltak, úgy jöttek utánam.
- Jó reggelt kívánok! A barátnőm kb. 15 perce elájult, és még nem tért magához. Még nincs teljesen hat hónapos terhes, de ikreink lesznek. Mielőtt elájult, azt mondta, nagyon fáj a hasa.
- Értem, jöjjön, bevisszük a vizsgálóba, és riasztok egy nőgyógyászt.
- Köszönöm, nővérke.
Órák teltek el, mire újra előkerült az az ápolónő, akire Lilt hagytam.
- Uram! Kérem kövessen, a doktor beszélni szeretne Önnel.
Követtem egy irodáig, ahol egy orvos fogadott.
- Jó napot! Én láttam el a nejét.
- Üdvözlöm! Ő nem a nejem, csak a barátnőm. Odáig még nem jutottunk el.
- Értem. Nos, tájékoztatni szeretném a kisasszony állapotáról.
- Minden rendben velük?
- Nos, a hölgynek Braxton-Hicks összehúzódásai voltak, ami nem szokatlan a terhesség folyamán. Nem tudja, mi válthatta ezt ki nála?
- Ne haragudjon, azt se tudom mi az a valami, amiről beszélt.
- Méhösszehúzódások sorozata. Ilyen jelentkezik a szülésnél is, csak sokkal durvább változatban. Mivel Ms. Edwards még nincs abban az állapotban, hogy szüljön, így tudnom kell, mi váltotta ki ezt, hogy a jövőben elkerülhessük.
- Nem tudom, tényleg. Mondana rá példát, mitől lehet?
- Elsősorban szextől. Aztán..
- Akkor az miatt volt.
- Részletezné egy kicsit?
- Uhm, mennyire?
- Csak azt kell megtudnom, a hölgynek hány orgazmusa volt az elmúlt egy napban.
- Nem tudom biztosan, 5-6?
YOU ARE READING
Pofon a múltból
FanfictionLillian Edwards egy hosszú és fájdalmas véget ért kapcsolat után úgy dönt, kezébe veszi élete irányítását: gyereket szül egy éven belül. Ehhez azonban találnia kellene egy megfelelő embert, aki hajlandó segédkezni a tervében. Ha mégsem, marad a bizo...