XXI. fejezet

571 28 1
                                    


Már harmadik napja volt, hogy nem tudtam elhagyni a házat. A paparazzik még mindig ott voltak és nem fogytak. Sőt!

Nem tehettem mást, muszáj volt távoznom. Már március 10-e volt, és már így is túlteljesítettem a tervet. A picik nagyon elevenek voltak, de nem állt szándékukban elhagyni a kényelmes zugot. Telefonáltam egyet, és reménykedtem, hogy sikerülni fog az elterelés. Anya már a lakásban volt, mire megérkezett ő.

- Taylor, Taylor, mit keres itt?

- Taylor,  Liliann Edwardshoz jött? Együtt vannak? Ön az apa?

- Taylor, mióta vannak együtt?

Igen, asszem nem jött össze a terelés... Nagy nehezen átverekedte magát a tömegen, és feljött.

- Jézusom, drágám, nem említetted, hogy ekkora a baj...

- Tay... Annyira örülök neked! - ugrottam a nyakába, már amennyire ezt közel hét hónapos terhesen kivitelezhető.

- Én is örülök neked! Mizujs? - simogatta meg a pocim.

- Megvagyunk, köszi. A baj csak az, hogy ki kell jutnom a dokimhoz, de így nem tudok.

- És én miért kellettem?

- Azt reméltem, el tudod csalni őket, de ahogy a helyzet kinéz, az per pillanat lehetetlen. Nincs kedved elkísérni?

- De,persze. Várj - kapott a fejéhez - ez azt jelenti, hogy láthatom a piciket?

- Igen, zsenikém, látni fogod őket!


Harry szemszöge


A buli utáni reggelen hasogató fejfájással ébredtem. És ha ez nem lett volna elég, a srácok kiabáltak össze és vissza.

- Hogy gondolhattad ezt?

- Ennyire nem számít neked Annie és a bébimanók?

- Mennyit ittál te részeg seggfej?

- Hogy tudtad megint megbántani?

Azt se tudtam, miről beszélnek, és nagyon, de nagyon hangosak voltak.

- Hé, hé, marhára hangosak vagytok, nekem meg hasogat a fejem! És mellesleg, mi a jó francról beszéltek?
Szánakozva összenéztek, majd vagy tíz pletykalapot vágtak hozzám. A címlapon velem és Demivel.

- Atya ég...

- Ennyi? Atya ég? Komolyan? Szerinted mit fog erre Lil lépni? Ha eddig volt is valamennyi esélyed, most tuti elúszott!!!

- Azonnal haza kell mennem! 

- Ne is álmodj Harold! Te innen maximum a következő turnéállomásra mész!

- Ne már! Paul, mit keresel te egyáltalán itt?

- Szokásodhoz híven késésben vagy, és valamit tennünk kell, mert mindenhonnan a viszonyodról írnak.

- A mimről?

- Minden pletykás oldal vagy lap első számú sztoriként publikálta, hogy megcsaltad a terhes barátnődet, és viszonyod van Demivel.

- Tessék? Honnan tudnak Lilről? És a kicsikről?

- Ugyan haver! Ha tudnak Annie-ről, csak rá kell nézni! Nagyobb a pocija, mint egy strandlabda!

Pofon a múltbólWhere stories live. Discover now