Szóval... hazaengedtek.
A skacok jöttek értem, és komolyan gondolták a beköltözős dolgot. Mindegyik hozta a kis cókmókját, és sorsot húzva döntöttek arról, ki hol alszik. Az úgy alakult, hogy Liam ment a kanapéra, Niall és Lou pedig a vendégszobába. És Harry.... hát ő hozzám cuccolt be.
Kisebb pánikrohamom lett, mikor megláttam, hogy a rend, ami a megérkezésünkkor volt, már a múlté. Mindenhol cuccok voltak, pasi cuccok. Nem kis melómba volt, hogy Travist rendre szoktassam, de négy srác két hét alatt reménytelen eset. Azért egy misét megért a dolog.
- Skacok! - üvöltöttem el magam, mire mindegyik fejvesztve rohant hozzám a konyhából.
- Lil, minden oké? Mi van, miért kiabáltál?
- Oké, üljetek re a kanapéra, beszélgessünk. - Istenem, ahogy egymásra néztek a színtiszta pánik látszott mindegyik arcán.
- Valami baj van?
- Igen, van. Mivel két nyomorúságos hétre beköltöztetek hozzám, az én szabályaim szerint lesztek, vagy mindenki mehet, amerre lát. Én meg megyek Anyához. Szóval, tudom, hogy kicsi a lakásom, de próbáljatok meg nem szétpakolni minden cuccot, amit hoztatok. A vendégszoba szekrényei elég kell, hogy legyen négyőtöknek, szóval oda pakoljatok. Lécci.
- Oké, de..
- Nincs de Harry! Vagy rendet tartotok magatok körül vagy repültök.
- Annie, voltál már nálunk..
- Liam, ha most azonnal nem álltok neki összerámolni, esküszöm, hívom a zsarukat, és bevitetlek titeket zaklatásért. Vagy valamit kitalálok. De akkor is az én lakásom, és én utálok mocsokban élni. Ezt a két hetet próbáljátok meg tiszta környezetben eltölteni, hátha megtetszik a dolog.
- Hallottátok a hölgyet! Pakolás! - adta ki a parancsot Niall. Nagy vonakodva, de eltűntek a hapsicuccok a szemem elől. Isten bizony, amíg itt vannak, be nem teszem a lábam a vendéghálóba!!!
- Amennyiben mindent elrendeztetek, választhattok.
- Miben? - Lou arca totális ledöbbenés volt.
- Rendelünk minden este, és mindig más fizet vagy elvisz valamelyik hős lovag vásárolni, és é főzök.
Összenéztek, majd egyszerre kinyögték:
- Te főzöl.
- Rendben, akkor kérek egy önként jelentkezőt, aki elvisz bevásárolni.
Egy percnyi néma harc után végül Harry sóhajtott fel:
- Rendben, elviszlek.
- Hálás köszönet! - villantottam rá egy ezer wattos mosolyt.
A bevásárlás... hogy is fogalmazzak... olyan volt, mintha totál egyedül mentem volna. Harry tolta a bevásárlókocsit, és ennyiben ki is merült a segítése. A kasszánál megelőzve ő fizetett, de ennyi volt. Hazaérve elpakoltam a kétnapinak szánt elemózsiát, de tudtam, holnap újra mehetünk. Négy srác, négy végeláthatatlan mélységű gyomor....
A vacsi finom lett, mindegyik degeszre zabálta a fejét. Épp elég volt a tripla adag spagettim. Épp.
- Skacok, még valamit meg kéne beszélni.. - vonakodva jöttek vissza az asztalhoz.
- Egy, ki mosogat, kettő, ki mikor mennyi időz kap a fürdőben, és harmadszor. A hálóm tiltott terület, világos?
- Persze, de akkor... hogy vigyázok rád? - nézett rám Harry.
STAI LEGGENDO
Pofon a múltból
FanfictionLillian Edwards egy hosszú és fájdalmas véget ért kapcsolat után úgy dönt, kezébe veszi élete irányítását: gyereket szül egy éven belül. Ehhez azonban találnia kellene egy megfelelő embert, aki hajlandó segédkezni a tervében. Ha mégsem, marad a bizo...