A következő pillanatban Leila egyszerűen összecsuklott. El is felejtettem a nekem feltett kérdést, csak azt láttam, hogy a húgom magatehetetlenül fekszik a földön. Először azt hittem elájult, ami eleinte velem is megesett, de aztán észrevettem a lába közül csordogáló vért.
- Valaki hívjon egy mentőt azonnal! - üvöltöttem, és a húgom mellé térdeltem.
- Kérlek, Lei, térj magadhoz! Hallasz? Nem lesz semmi baj, a mentő már jön, és mi mind vigyázunk majd rád! Szeretlek Tesó!
Fel sem tűnt, hogy ott van mellettem Niall.
- Lei-Lei, hallasz engem? Nem csinálhatod ezt velem! Kérlek! Tudom, hogy elhibáztam, de nem gondoltam komolyan! Szeretlek, és a picit is szeretem! Kérlek, térj magadhoz!
Míg próbálkoztunk, megjött a mentő. Sietve betették a kocsiba, és a legközelebbi kórház felé vették az irányt. A gyerekeimmel bevágtam magam a kocsimba, és Harryvel mit sem törődve követtem őket. Az intézmény előtt leparkoltam, a kicsiket a babakocsiba raktam, majd berohantam a sürgősségire.
- Jó napot! Most hozták be a húgom, Leila Edwards-ot. Hol találom?
- Várjon egy percet, kérem! Most helyezik el az egyik vizsgálóban, és amíg nem végeztek az állapotfelméréssel és a vizsgálatokkal, nem mehet be hozzá.
- Értse meg, ő az egyetlen húgom, aki terhes! Nem hagyhatom őt magára most!
- Kérem, kisasszony, ön is értse meg, hogy nem engedhetem be, amíg tartanak a vizsgálatok! Mellesleg a gyerekekkel meg pláne nem mehet be.
- Rendben, de ha megtud valamit, azonnal szóljon! Köszönöm!
A nővér elment, és nem sokkal később megjelent Niall a többiekkel.
- Hol van?
- Az egyik vizsgálóban. Nem mehetünk be hozzá, amíg az orvosok vele vannak.
- De nekem látnom kell! Vele kell lennem!
- Kérlek, Niall, nyugodj meg, mert ha ideges vagy, azzal nem tudsz majd segíteni a húgomnak. Csak ne gondolj semmi rosszra, és nem lesz baj.
A következő negyed óra maga volt a pokol. A lányommal játszottam, hogy lefoglaljam magam, míg Niall Christ szórakoztatta. A kicsik is érezték, hogy valami nem oké, de szerencsére nem volt velük baj.
- Liliann Edwards? - hallatszott egy hang.
- Igen? - fordultam meg.
- A húga önt keresi. Azt kérte, hogy vigye be a babákat, de más ne menjen önnel.
- Azonnal megyek! - tettem a kicsiket a kocsiba. - Hogy van?
- Az állapota nem súlyos, de...
- De?
- Nos, a baba..
- Mi van a babámmal? - sápadt el Niall.
- Nos... a baba veszélyben van. Nem tudjuk biztosa, hogy megmarad-e.
- Jézusom! - omlott össze.
- Ezt elmondták neki is?
- Csak annyit mondtunk, hogy megfigyelésre és további vizsgálatokra bent tartjuk. Nem mondhattuk meg neki, mert nem akartunk vetélést előidézni nála.
- Ha rákérdez, mit mondjak neki? Ő a húgom, tudja, ha hazudok.
- Akkor ne hazudjon, csak ne mondjon el mindent!
VOUS LISEZ
Pofon a múltból
FanfictionLillian Edwards egy hosszú és fájdalmas véget ért kapcsolat után úgy dönt, kezébe veszi élete irányítását: gyereket szül egy éven belül. Ehhez azonban találnia kellene egy megfelelő embert, aki hajlandó segédkezni a tervében. Ha mégsem, marad a bizo...