POV. Jai
"Wtf! Waarom!" schreeuw ik door het huis. "Het is toch prima zo waarom nou weer een kind erbij!" ik ben echt woest. Mijn ouders hebben besloten om een meisje in huis te nemen. Haar ouders gaan voor fk 3 Jaar weg en daarom komt ze bij ons wonen. "Jai rustig, ze is waarscheinlijk heel aardig. En we vonden het ook zielig als ze naar een woonhuis moest, we willen haar een veilig thuis geven." zegt mijn moeder kalm. Ik ga zitten met mijn hoofd in mijn handen. "Stel dat ze fan is." zeg ik. "Dan moet ze daar aan wennen dat zij jou pleegzusje is en niet een fan." zegt mijn vader. "Hoe oud is ze?" vraag ik. Mijn moeder kijkt mijn vader aan. Ze halen hun schouders op en mijn moeder zegt: "dat kan je haar vanavond zelf vragen." wacht wat! "Wat komt ze hier doen! Ze gaat toch niet nu al bij ons wonen." mijn vader knikt nee en zegt: "ze komt vanavond hier eten met haar ouders en we bespreken dan de laatste dingen door. Ze komt pas volgende week hier wonen." ik knikt en loop naar mijn kamer. Mijn moeder doet de deur open en zegt: "je moet de helft van je spullen even aan de kant leggen want ze komt ook in deze kamer te liggen." en ze loopt doodleuk naar beneden. Dat ze hier komt prima maar dan ook even mijn kamer jatten. Ik word echt gek als er justin bieber foto's komen te hangen. En mijn privacy is in een klap weg. Shit ik zou vanavond met de jongens naar de film gaan. Ik kijk op mijn computer hoelaat de Film begint, 9 uur dus als ik hier eet kan ik daarna weg. "Kleed je jezelf even om!" roept mijn vader. "Jaa" roep ik terug en ik pak wat kleren uit de kast. Gewoon een simpel shirt met een spijkerbroek. Ik zet de tv aan en ga even gamen. Het duurt toch nog een tijdje eer dat ze hier zijn.
"Jai ze zijn er!" hoor ik mijn moeder van beneden roepen. Ik kijk op de klok en zie dat het 6 uur is. Fijn ik ben dus in slaap gevallen. Ik fatsoeneer mijn haar en loop naar beneden. "Gedraag je hè!" zegt mijn vader streng. Ik knik. Waarom stressen ze zo, het zijn maar gewoon mensen. Pas als ze de keuken binnen stappen valt mijn mond open. Ze zijn super zakelijk en heel netjes. De man loopt in een pak en de vrouw loopt in een mantelpakje. Er loopt een meisje achteraan die er hetzelfde uit ziet als haar moeder. Alleen haar haar zit netjes op een knot. Fijn een kakker in mijn huis. "Hallo jongenman ik ben meneer Parez en dit zijn mijn vrouw en mijn dochter." zegt meneer parez. Ik geef hem een hand en zeg: " hoi ik ben jai." hij knikt en loopt samen met zijn vrouw naar de tafel. Het meisje blijft even staan en steekt haar hand uit. "Hallo ik ben Robin, leuk kennis met je te maken." ik schud haar hand en knik. Haar stem is heel mooi maar ze is mij te aardig. Volgens is ze nog nooit uit geweest ofzo. We gaan aan tafel zitten en het eten komt op tafel. Ik begin meteen te eten ik heb heel de dag in de dansschool gestaan dus ik heb echt honger. Ik kijk op en zie meneer en mevrouw parez naar mij kijken. Ze kijken streng alsof ze het niet goed keuren dat ik zo zit te eten. Robin kijkt naar mij en begint zacht te lachen. Haar moeder kijkt haar streng aan en meteen stopt ze. Ik zie dat meneer en mevrouw parez beginnen te eten. Zo ook robin. Ik kijk even hoe hun eten, ze hebben tafelnanieren dat is niet normaal. Hoe kan iemand zo perfect eten.POV. Robin
"Neem haar anders mee dan kan ze haar toekomstige kamer zien." zegt mevrouw wowor tegen jai. Hij zucht en ik loop achter hem aan. Onder het eten moest ik heel de tijd lachen om hem hij is gewoon lekker normaal en niet zo perfect als mijn ouders. Ik hoor niet zo te praten over mijn ouders maar ik snap niet waarom ze zo perfect zijn. Netjes in pak altijd, ik ben dat ook echt zat. Daarom heb ik altijd een tas in de auto liggen met normale kleding. Ik loop achter jai aan naar zijn slaapkamer. Als we daar aankomen ploft hij op zijn bed. Ik ga zitten op het uiteinde en kijk rond. "Is er iets mis?" vraagt hij. Ik knik nee en zeg: "mooie slaapkamer." hij zucht en pakt zijn mobiel. Hij begint druk te typen, ik trek mijn jasje even recht en kijk nog even rond. Ik zie dat hij een bioscoopsite open heeft staan. De film waar hij denk ik heen gaat begint om 9 uur. Oke dit is mijn kans nu of nooit. "Jai, ga je naar de film?" vraag ik. Hij kijkt mij aan en knikt. Ik spreek mezelf even moed in en vraag dan: "zou ik mee mogen?" en ik kijk hem aan. Hij zit bedenkelijk te kijken en zegt dan: "ach ja ze komen er hoe dan ook achter." "wie?" vraag ik. Hij gaat zitten en zegt: "mijn vrienden." ik knik en ga recht zitten. "Zou ik mezelf mischien om mogen kleden?" vraag ik. "Oh moet je een nieuw pakje aan?" vraagt hij bot. Ik negeer het en kijk hem aan. "Je doet maar, ik wil wel over een half uur weg." ik knik en loop naar beneden. Ik loop de woonkamer ij en mijn ouders kijken mij gelijk aan: "ik en jai gaan vanavond naar de film zou dat mogen?" mijn ouders kijken elkaar aan en knikken. "Anders brengen wij haar morgen wel thuis." zegt meneer wowor. Weer knikken mijn ouders en ik loop naar de auto. Ik pak mijn tas en loop jaar boven. "Hebben jullie een badkamer?" vraag ik. Jai knikt en zegt: "derde deur van links." ik knik en loop daar naar toe. Ik kleed mezelf zo snel mogelijk om en haal de knot uit mijn haar. Vanavond eindelijk iets leuks doen.
JE LEEST
New Home, New Family.
FanfictionJai is een van de jongens van b-brave en heeft een prima leventje. Hij is het enigste kind in huis en dat vindt hij prima. Verder krijgt hij alle aandacht die hij wenst. Tot zijn ouders vertellen dat er een meisje bij hun komt wonen. Haar ouders gaa...