Tanıtım

60.5K 730 25
                                    

İki farklı insan...

" Birbirimizden güneş ve ay kadar farklıydık. Ben hep parlamak, karanlığını dağıtmak isterdim; oysa daima geceye saklanmaya çalışır ama hayatımda bir yıldız gibi parladığını bilmezdi..."

Biri geçmişten kaçarken, öteki geçmişi kovalayan...

" Sende onun ne kadar yaralı olduğunu gördün. Sadece onun yaralarını saracak birine ihtiyacı var."

" Bunu nasıl yapabilirim ki?"

" Kal."

Aşkı tutmanın iki yolu vardır. Ya bu yolda kalbinizi yakarsınız, ya da küllerini avuçlarsınız...

Aşk böyleydi işte, sadece geliverdi.

Öylece gelir ve davetsiz bir misafir gibi kalbinizi işgal ederdi.

Ve siz ne yaparsanız yapın, asla gitmezdi.

Ve sonra... Ona yenik düştüğünüzde; geçmişi bir kenara bırakır ve geleceğe bakarsınız...

" Rüya mı görüyorum?"

" Hayır," dedi eskiden daha fazla gülerek. " Seninle gerçekten bir evde yaşamayı istiyorum. Hani şu yemek yapmaktan bıktığımızda pizza siparişi verebileceğimiz, kanepesinde oturup film izleyebileceğimiz, duşta ne kadar uzun süre kaldığından yakınabileceğimiz...Tamamen bize ait bir ev."

Fakat geçmişin sizinle olan işi asla bitmez.

" Gerçekten senin kim olduğunu öğrendiğinde, Logan seni kabul edecek mi sanıyorsun?"

Geçmiş üzerinize bir gölge gibi düştüğünde, sevginizi şüpheyle karattığında, Cennet'i Cehennem'e çevirdiğinde ve en güzel düşleri bile yıktığında; güvenebileceğiniz tek şey aşktır.

Yapabilir misin?

CENNETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin