~DOLUNAY~

6.7K 310 59
                                    

Bölüm Şarkısı : Özdemir Erdoğan : Canım Seninle Olmak İstiyor ❤

Ultra yorgun ve uykusuz halimle,hevesle dışarı çıkmamın tek sebebi Teoman'dı. Onunla biraz daha fazla zaman geçirmek içindi... Onun varlığını hissettiğimde mutlu olduğum,yadsınamaz bir gerçekti.

Bugün ise sarhoş olmak istemiyordum,başka bir rezilliği de kaldıramazdım. Üstelik onun yanındayken kendimde olup beraber geçirdiğimiz zamanları hatırlamak istiyordum.

Bizimkilerin yanında oturup alkolsüz içeceğimi yudumlarken,Teoman yanımızdan kalkıp gözden kaybolmuştu.

Bizimkilerin eğlence dolu sohbetine katılamayacak kadar doluydu kafam. Her bir soru cümlesinin öznesi ise Teoman'dı. Ah!

Masadaki kokteylden bir yudum alırken değişen şarkı ile tüm dikkatim o yöne toplanmıştı. Gözlerim sahneyi bulduğunda onu görmüştüm ve en son Teoman'ın arabasında dinlediğim parçaydı.

Duyduğuma göre buranın sahibi Teoman'ın arkadaşıydı ve bazı geceler canlı müzik oluyordu.

Eline cuk oturan gitarı ile sandalyedeki yerini almıştı. Bir müzik aleti,bir insanı ancak bu kadar tamamlayabilirdi!

Ah,tamam bazı duygular gözümü kör etse de bu manzara inkar edilemeyecek kadar gerçekti.

Mikrofonu önüne çektiğinde,başını kaldırıp bana göz kırpmıştı! Bana! Heyecanla gülümserken elim ayağıma dolanmıştı.

O an ayağa kalkıp 'göz kırptığı kız benim,bana gülümsedi' falan demediğim için kendimle gurur duyuyordum. Onunla aynı ortamda olduğumuzda bazı duyularıma,hareketlerime söz geçiremiyordum. Beynim komut vermeyi bırakmış gibiydi.

E adam çarptı seni,olacağı buydu!

Şarkı başladığında tüm gözler onun üzerindeydi. Bu sinirlerimi biraz bozsa da aldırmamaya çalıştım.

'Bu kız bana güzel
Yalanlar söyletir'

Şarkının bu kısmında aklıma tanıştığımız gece gelmişti. Onunla sevgili olduğumuz yalanına ne güzel de ayak uydurmuştu! İşin en iyi tarafı ise o günden beri Serkan'ı bir kez olsun etrafımda görmemiştim.

'Bu kız beni görünce gülümser'

Şarkının bu kısmında gerçekten güldüğümü hissetmiştim. Sözler çok güzel değil miydi ama? Tam bizlikti bence. Fazla tatlı ve serseri.

Biz? Adamı baya baya sahiplendin de sevgilisi var mı kimdir necidir bilmiyorsun.
Doğru ya,tek bildiğim kendi gibi karizmatik olan ismi. Bir de sıcacık gülüşü. Unutmadan,balık yemeyi sevdiğini de!

Derin bir iç çekmeden duramamıştım. Haftalar olmuştu onunla tanışalı,ama yıllar eskitmişiz gibi alışkanlık yapmıştı bende. Sürekli bizimle takılıyordu. O günden beri.

'Belli ki bir sır vardı onun sesinde
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni
Ve uyku kaybolur gibi'

Hele balık ekmek yediğimiz,denizi izlediğimiz o geceyi hiç unutamıyor,unutmak da istemiyordum. Uzun zaman sonra böylesine rahat ve mutlu olmuştum. İyi hissettiriyordu.
Üstelik sevgilisi olsa öyle bir şey yapmazdı ki.

Bunları düşünmemin tek sebebi,her şeyi açıklığa kavuşturmak istememdi. Umarım bazı şeyleri yanlış anlamıyorumdur.

Ben zihnimde konudan konuya koştururken şarkı bitmişti ve Teoman masaya doğru geliyordu bile.
Yanıma oturduktan sonra kolunu,sırtıma denk gelecek şekilde koltuğun arka kısmına uzatmıştı.
Kendimi güvende hissetmemi sağlayan bu hareketi beni yine gülümsetmişti. Resmen sevgililer gibi davranıyordu ve ben eziyet çekiyordum. Bu akşam konuşacaktım. Onun hakkında herhangi bir şey öğrenmek istiyordum.

Mevsimlerden Sonbahar(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin