İlk önce sevimli yazarımız EzgiDinc ile başlayalım dedim. Hadi hayırlısı
İlk önce kendinden bahseder misin?
18 yaşındayım. Üniversiteye hazırlanıyorum. Kitap okumak ve yazmak dışında en büyük hobim resim çizmek. Üşengeç bir yapım var. Uykuyu seviyorum ve zamanımı evde geçirmeyi seviyorum.
Hikayelerinden hangisinin senin için ayrıca yeri var?
Tabii ki Star Dance. İlk yayınladığım hikayem ve yazmaktan en çok keyif aldığım hikayem de o...
Peki o hikayen de favori repliğin hangisi?
Aslında birden fazla var...Harry'nin Lilly'e sürpriz yaptığı bir bölüm vardı.Orada Lilly; "Bu bir rüya ve birazdan uyanacağım"diyordu. Harry'de "Öyle olsa bile uyandığında da yanında olacağım" demişti. Bu favorilerimden biri. Diğeri de 5.bonus bölümünde Colin Lilly'e "Seni seviyorum,anne" demişti ve orada bitirmiştim. Çok basit bir cümle ama belki de final olduğu için yazarken çok duygulanmıştım nedense...
Hiç her hansı bir hikayen için olumsuz tepki aldın mı?
Almadım. Öneriler aldım hikayenin gidişatıyla ilgili ama olumsuz bir tepki aldığımı hatırlamıyorum.
Zaten öyle bir hikayeye kim olumsuz tepki yazar ki? Hikayeni yazmak için nelerden ilham aldın?
Teşekkür ederiiim.Eminim ünlü olmak çoğu kişinin hayalidir. O sıralar bu konuyla ilgili çok fazla hayal kuruyordum ve yazmayı denedim. Şu anda iyi ki de yazmışım diyorum.
Wattpad'de sevdiğin yazar var mı?
Bir sürü var. Arkadaş olduğum harika yazarlar da var. Ben socallmebella 'nın hikayelerini çok seviyorum. @1d_jollygood 'un da hikayeleri harika. Daha fazla sayabilirim ama favorilerim bunlar...
socallmebella 'nın hikayelerini ben de seviyorum. Şimdi bir kaç tane şapşik soru sormak istiyorum.
Haha sor bakalım şapşiklik benim işim sdfsadf.
Bilgisayarı elinle yoksa ayağınla mı açarsın?
Üşengeç olduğumu söylemiştim değil mi? Ayağımla. Tabi artik diz üstü bilgisayarım var inu elimle açıyorum sadfasdf.
Peki hiç cansız bir şeye çarpıp özür dilediğin oldu mu?
Çarptığım çok oldu ama hiç özür dilemedim.
Küçükken uça bileceğini düşündüyün için bir yerden atladın mı?
Küçükken neler yapmadım ki...Aslında uçamayacağamı biliyordum ama koltuktan falan atlayıp uçuyormuş gibi yaptığım olmuştur sdfasdf.
Peki hiç kalabalik yerde durduk yere güldün mü?
Ben zaten çok gülüyorum. Olmadık yerlerde gülüp kendimi rezil ettiğim çok oldu ne yazık ki...
En sevdiğin oyuncu,şarkıcı ve model kim?
Oyuncu Robert Pattinson. Şarkıcı kesinlikle Rihanna. Model Barbara Palvin.
Ne güzel aynı fikirdeyiz en çokta model kısmında. Peki en sevdiğin renk ve uğurlu sayın hangisi?
En sevdiğim renk pembe. Uğurlu sayım 7 nedenini bilmesem de
Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
Sana sormak istediğim bir şey...Senin en sevdiğin renk ne? Sadfdf
Mavi. Tamam sanırım bu kadar son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Okurlarımı çok seviyorum. Bu çok sıradan öylesine söylenen bir şey gibi gelebilir ama onlar yazdıklarımı okudukları için bu hevesle yazmaya devam ediyoruö. Hepsine çok teşekkür ediyorum ve hepsini seviyorum.
Onlara verdiğin her hansı özel bir isim var mı?
Tek hikayem Star Dance'ken Dancer ismini seçmiştik birlikte. Ama genel olarak okurlarımın hepsine verdiğim özel bir isim yok. Aslında düşüneyim ben bi bunu sadfsdf.
Çok teşekkür ederim röpörtaj için. Çok samimi ve cana yakınsın. Çok eğlendim. Öptüm. Çok teşekkür ederim,başarılar.
Rica ederim! Bende çok eğlendim. Teşekkürler bende öptüm.Evet röpörtajın sonuna geldik. Dediğim gibi çok sıcakkanlı. Ona hayranım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler