Ilk önce kendinden bahseder misin?
Adım Esra , 19 yaşındayım ve Üniversite öğrencisiyim. Çok koyu bir Dolan Twins fanıyım. Sanırım bu kadar yeterli
Burayı nasıl keşfettin?
2.5 yıla yakın bir süre önce kuzenim kullanıyordu. Saatlerce başındaydı ve o , beni yokmuş gibi sayıp kitap okuyordu. Fazla sinir bozucu bir hal almaya başladığında bende inceledim. Ve daha sonra bende bağımlı olmaya başlamıştım :)
Yazmaya nasıl karar verdin?
Aslında ilk zamanlar böyle bir fikrim vardı ama yapam gibi düşüncelere kapıldım. Ve daha kitap yazarı olan birkaç arkadaşımdan örnek almaya başladım. Bu kadar okunmaya sahip olabileceğini düşünmemiştim.
Yazarken nelerden ilham alırsın?
Doğaçlama yaparım yani bir ilham kaynağım yol
Hiç olumsuz tepkiler alıyor musun?
Hayır. Ancak bir defasında kurgu amaçlı kitaptaki karakterle ilgili kötü alışkanlıkar ve argo kelime kullanmıştım. Bana gerçekten sert tepki verdiler.
Şimdi şapşik sorular. Yaptığın en büyük çılgınlık?
7 ve 8. sınıftaydım , tam olarak hatırlamıyorum. Okulda futbol takımı vardı ve onların o gün maçı vardı. Ben ve 4 arkadaşım -biride erkek olmak üzere- giyinme odasındayken kapılarını açık bıraktık. Onlar bunu görmediler. O şekilde giyindiler. Giyinirken açık kapının önünde gelen / geçen herkes öğretmenlerde dahil olmak üzere görmüşlerdi.
:) En yakın arkadaşın kanunsuz iş yaparsa polisi arar mısın?
Hayır. Onunla birlikte olurdum
Bilgisayarı elinle yoksa ayağınla mı açarsın?
Tabii ki ayağımla :D
:) Aladdinin sihirli çırağı sana denk gelirse dileyeceğin 3 dilek ne olurdu?
1 - Justin'le sarılmadan ölmemek
2- Ethan ve Graysonla video çekmek.
3 - Kiminle evleneceğim :)
Hiç Justin'le veya başka bir idolun varsa onunla bağlantı kurdun mu?
Hayır kurmadım :(
Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?
Hayır yok :)
Son olarak okurlarına ne demek istersin?
Hikayemi okudukları için ve o çılgın yorumlar için çok teşekkürler ♥♡
Röportajdan için teşekkürler. Zorunlu bir röportaj oldu ama başardık. Tekrar teşekkürler :-)
Önemli değil asıl ben teşekkür ederim ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler