neverbluee34

43 5 1
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?

Elbette. Adım Esranur. 13 yaşındayım. Her şeyi kafama takarım. Yere bir düğme düşürsem onu bile takarım, o derece psikopatım. 7 yıldır MDFC'yim. Yani Murat Dalkılıç Fan Club..

Egolu insanları sevmem. Bendede ego yoktur.

Burayı nasıl keşfettin?

2 yıl önce face'de Kerem Bursin fanlarından biri burda ZeyKer kurgusu yazdığını duyurmuştu. Bende merak edip okumuştum. Sonra daha da merak edip kaydoldum. İlk hesabım ''kralicegibiprenses''ti. Ancak orda yazdığım ilk kitap berbat ötesiydi :) Korku hikayesi yazmıştım ama her okuduğumda gülmekten kendimi alamıyorum. O günden beri buralardayım işte.

:-) Bu hesapa geçtikten sonra kendini nasıl geliştirdin?

Burda her gün kitap okuduğumdan mı bilmiyorum ama tıpkı o okuduklarım gibi birazda olsa anlamlı yazmaya başladım. Özellikle Esaret Parmağı kitabının çok katkısı oldu.

Hiç yazarken zorlandığın oluyor mu?

Hemde nasıl. Küçük Gelin'i yazarken ne yazacağımı bulamadığımdan yerimde kırk takla atıyorum :)

:) Peki böyle zamanlarda ne yapıyorsun?

Genelde bulduğum bütün kitapları okuyorum ve her bölüm o kitapların karışımı oluyor.

Hiç olumsuz tepkiler alıyor musun?

Hayır. Alsam oturur ağlarım. :)))

En komik anından bahseder misin?

2-3 ay önce okuldaydım. Teneffüs falan çaldı işte, sonra ben duvar kenarına gittim arkadaşımın yanına. Bide orda hem hoşlandığım çocuk hem arkadaşı vardı. Ben kendi arkadaşımın yanında duruyodum, arkadaşım konuşurken yanlışlıkla itti beni. Ben direkt yere yapıştım ayaklar havada falan sevdiğim çocukta bana bakıp duruyo acayip utanmıştım o zaman :) :) :)

:) Bilgisayarı elinle mi ayağınla mı açarsın?

Her ikisiyle de ama çoğunlukla ayağımla :)

:) Yakın arkadaşın kanunsuz iş yaparsa polisi arar mısın?

Kesinlikle hayır.Hatta yardım bile ederim :) :) :)

:) Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Hayır :)

Son olarak okurlarına ne demek istersin?

Bölümleri okuduğunuzda oy ve yorum atmayı sakın unutmayın.Ben bir bölümü en fazla 6 günde yazıyorum ve emeklerim boşa çıkıyor çoğu zaman.Oy'da yorum'da zor bir şey değil.Bi'de hiçbir şey için üzülmeyin! Değmiyor.

Röportaj için teşekkürler. Umarım iyi oldu. Tekrar teşekkürler

Asıl ben teşekkür ederim.İlk röportajımdı ve beklediğimin aksine süper oldu!

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin