TohatliHanTolist

46 11 1
                                    

azra_tekin17 adlı kullanıcın yarışmasının kazananı. Tebrikler. Beni seçtiğin için teşekkürler.



Ilk önce kendinden bahseder misin?

Ben Rana Bengisu. 8. Sınıfta okuyorum. Elimden geldiğince yazar olmaya, okurlarımı mutlu etmeye ve onlar ile ilgilenmeye çalışıyorum. Fenerbahçe'liyim ve koyu bir Tokatlıyım.

Ha ayrıca Uzay Fandom'danım. HanTol ve AlSel'ciyim.

Burayı nasıl keşfettin?

Burayı Twitter aracılığı ile keşfettim. Eda Söğütlü, Gece'nin Mavisi adlı kitabın yazarı, kendi kitabının linkini paylaşmıştı. Merak ettim ve hesap açıp okumaya başladım. Kitaplığım gittikçe genişledi ve bir gün kitap yazmaya karar verdim.

Yazmaya nasıl karar verdin?

Bir sürü kitap okuduktan sonra bir gece aklıma Gök Gözlü'm adlı kitabımın kurgusu geldi. Bir taslağını hazırladım ve acemi olarak yazmaya başladım. Sınıf arkadaşlarımın bazılarına rica ettim okumalarını ve iyi yönde eleştiriler aldım. Bu bana daha çok cesaret verdi ve dinlediğim her şarkıyı, gördüğüm her şeyi bağdaştırarak daha fazla kurgu çıkarttım ortaya. Diğer iki kurgum da beğenilince yazmaya devam ettim. Şu anda yazdığım üç kitap var. Okuyucularımın beğenmesi beni çok mutlu ediyor ve araştırmalar yaparak, okuyarak onlara beğeneceği senaryoyu yazmaya çalışıyorum.

Yazarken ilham aldığın şeyler neler?

Dinlediğim şarkılar, okuduğum kitaplar, yaşadığım olaylar. Özellikle şarkılar çok ilham veriyor bana. Evde yalnızken rastgele bir şarkı açıyorum. Şarkıdaki sözleri anlamaya çalışıyorum, bana ne anlattıklarını kavramaya çalışıyorum. Bana yaşattığı duygu ile ortaya bir şeyler çıkıyor.

Hiç olumsuz tepkiler aldın mı?

Evet, yazım ile ilgili bazı olumsuz tepkiler aldım. Betimlemeler ile ilgili daha doğrusu ve sonuna kadar haklılar. Bazen yapamadığım oluyor ve kendimi düzeltmeye çalışıyorum.

Yazarken hiç zorlandığın bölümler oluyor mu?

Nadiren olabiliyor. Betimleme kısımlarında bazen tıkanabiliyorum.

Şimdi röportjımın geleneği olan değişik sorulara geçebilir miyim?

Tabii

Bilgisayarı elinle mi yoksa ayağınla mı açarsın?

Tabii ki ayağımla!

:) Yaptığın en büyük çılgınlık?

Uzay fandomda olmaktan büyük çılgınlık olmaz bence!

En komik anından bahseder misin?

Adana Merkez şarkısının popüler olduğu dönemde ben duymamıştım. Twitterde bulunan grubumuz, adını 'Adana Merkez Kızları' olarak değiştirmişlerdi. Ben ise 'Kızlar ben Adanalı değilim, Tokatlıyım demiştim' Bu da böyle, saçma sapan bir anımdır.

:) Peki bana sormak istediğin bir şey var mı?

Beni sevdin mi acaba? Samimi buldun mu?

Tabii ki. Asıl ben bir röportajçı olarak sizi rahat hissettirmeliyim. Tabii ki sevdim ;)

Son olarak okurların için ne demek istersin?

Yanımda oldukları için onlara çok teşekkür ederim :) Onları çok seviyorum.!

Röportaj için teşekkür ederim. Çok saol beni seçtiğin için. Umarım sıkılmadın. Tekrar teşekkürler

Ne sıkılması? Çok eğlendim. İyi günler dilerim

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin