xsilalison

71 8 0
                                    

İlk önce kendinden bahseder misin?
14 yaşındayım,Yozgat'ta yaşıyorum ve yazı yazmak dışında resimle de ilgileniyorum. Doğruyu söylemek gerekirse pek de eğlenceli biri sayılmam. Şu an aklıma pek bir şey gelmediği için en basit olanları söyledim.
Burayı nasıl keşfettin?
Aslında ben çocukluğumdan ya da bilgisayar ile eğraştığımdan beridir böyle siteleri keşfetmeye çalışıyorum. Bir gün Facebook'ta gezerken gördüm ve istediğim sitenin açılmış olduğunu fark ettim. Böyle oldu.
Kendi hikayelerinden favorin hangisi?
Ay çocuğu.
Peki o hikayede favori repliğin hangisi?
Şu an o bölüm yayınlanmamış olsa bile,Gece'nin Güneş'e "Seni evrenler kadar seviyorum!" diye bağırması olabilir.
Hiç hikayen için olumsuz tepki aldın mı?
Hatır,Delil için almış olabilirim ama Ay Çocuğu için almadım.
Hikayelerini yazarken nelerden ilham alıyorsun?
Diziler,müzikler ve filmler bana farklı bir bakış açısı kazandırdığı için genelde onlardan.
En rezil anından bahseder misin?
Muhtemelen okuldayken,sevdiğim çocuğun tam yanında düşmem..
Hiç telefon şakası yaptın mı? Yaptıysan bahseder misin?
Evet,aslında defalarca yaptım. Birini anlatmak gerekirse;rastgele birini aramıştım,daha sonra yarım saat boyunca konuşmuştuk ve en iyi arkadaşım olmuştu. Ve hala arkadaşız.
Gerçekten mi? Her neyse hiç cansız bir şeye çarpıp özür diledin mi?
Hayır,neyse ki.:D
Son olarak okurlarına bir şey söylemek ister misin?
Sizi çok seviyorum :D
Röportajın sonuna geldik,sana çok teşekkür ederim. Çok samimi ve tatlısın. Kucak dolusu sevgiler.
Çok teşekkürler,sen de öylesin.

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin