osgesm

57 8 0
                                    

Ilk önce kendinden bahseder misin?

Adım Özge sıla kafanıza gore yani özge , sıla ve ya her ikiside fark etmiyor her turlu soyluyorlar. 16 yaşındayım. Yalnız kalmayı hiç sevmem yalnız kalınca fazla bunalım oluyorum galiba kendime tahammulum yoktur. Gulmeyi herkes gibi severim. Voleybol oynamayida muzik dinlemeyide. İstanbullu'yum. Su an Aydında yaşıyorum.

Burayı nasıl keşfettin?

Aslında coğu kez duymustum ama tam olarak anlıyamamistim. Telefin alınca dedim ki su uygulamayida indiriyim normal kitap okumuyorum wattpade ama siir kitaplari gercekten hosuma gitti. Bn de bu sekilde aktif bi sekilde kullanicisi oldum. Ama si ergen tabirini uygun gordugum kurgular beni sogutmuyor degil. Yani bu sekilde

Yazmaya nasıl karar verdin?

Yazmaya aslında tam olarak bos bir dersti ve bos bos pencereden disarı bakiyordum aklimda onca sey geciyordu bn de o an dedim ki ben yazmalıyim ve o an icimden ne geciyorsa yazdım hic dusunmeden aklimdan ne gectiyse. Ve sonra bu boyke devam etti zaten zor bi donem geciriyordum aklim fazla karısıktı rahatlamam gerektigini duaundum ve boyle devam etti.

Peki hiç kurgu formasında başka bir kitaplar yazmayı düşünüyor musun? Yani şuan duygularını akıtıyorsun. Kısacası başka türlü kurgular var mı aklında?

Hayır yok çunku bunu yapabilecek bi düş gucumun oldugumu dusunmuyorum. Yani zaten zevkde almam yazınca belki de okudugum tum kisisi olayı olan kitapların fazla mukkemel olmasindan kaynaklanıyor. Ben ise sadece kendi dunyamın bor kismini paylasmak amaciyla yazmaya secmis bi ogrenciyim takipcikerimin azalmasini istemem. fjjdfjd

:) Peki sadece kendi içinde gelerekmi yazıyorsun yoksa ilham aldığın başka birşeyler de mi var?

Mesela yani ilham aldıgım tek sey cevremdeki insanlar aslında o kadar cok karakterde insanlar var ki onları cozmeye calısırken fazla zorluyorum galiba kendimi. Muzik dinleyerek yazarım bi de sarkilar. Bunun disinda ozel olarak bi ilham kaynagım yok. Bunlar yeterli oluyor. Dedigim gibi hayatım beni yalnız kabullenmiyor yalnız kalamıyorum sarkılar yazmak bi seyler yapmam gerkiyor.

Hiç olumsuz tepkiler aldın mı?

Bir kere hatta @azra_tekin19 yarismasında bi tane 20li yaslarinda bi cocuk mu desem abi mi desem artık ozelden msj attı sne bu yazilarini git whatsapp gruplarinda paylas demisti. Onun disinda olumsuz tepki almadim ama ayni yarisma ortami olunca bi cekememezlik duygusu mu olustu anlamadim. Ama onun disinda olumsuz bi tepkiyle karsilasmadım.

Şimdi röportajlarımın geleneği olan şapşik sorulara geçebilir miyim?

Tabii ki de gec cok mu şapşiklerr ?? Tamam tamam saka yapiyorum geç.

Aslında hayır. En komik anından bahseder misin?

En komik anım değil benim bir sürü rezil anım var mesela hoslandıgım cocuk yanımdan gecerken okulun merdivenlerinde elimde sisem su icecekken bi anda kizlar bni bak bak diyince agzimdaki suyu onüme puakurtmuslugum var o da orda ve donup guldu bana fazlasiyla rezil oldugumu dusunuyorum.

:) Yaptığın hiç unutamayacağın çılgınlık?

Çılgınlık konferans salonunda girip video cekmistik herkes dersteyken kapkaranlıktı bi de yuksek podyum kurmuslardı bayagı bize gore kurmuslar ortamı bize gore mikrafon eksikti bizde uclu prizi alıp bagira bagira sarki acip soyleyip oynamistik video cekmistik biz deki ozguven konferans salonuna girmek de yasak. Sinra videoyu cekiyoruz oyle uclu prizi fazla cektik galiba bi anda kendimize dogru cekince uclu priz ve onun takili oldugu yer elimizde kalmisti. Ve hâlâ videoları elimizde acip acip guluyorum. Usttrn taktik ama bizden sonra kullananin elinde kalmistir herhalde ertesi gun kapi kilitliydi.

Yarışmada galib olabileceğini düşünüyormuydun?

Yarısma aslında ikinci katilisimdi ilkindr bi neden den dolayı cekilmek zorunda kalmistim ordaki destege bakarak dusunuyordum ama oylar birbirine yakindi son altida ama cok da sasirmamistim.

Kendine rakpi gördüğün biri veya birileri varmıydı?

@jesuisfou - zerda isimli kitabiyla katilmisti. Gercekten rakip goruyordum ama yarisma suresince instagram ustunden konusmustum gayet sicakkanli biriydi.

Bn de bi sey sorabilir miyim tabii mumkunse severek mi yapiyoorsun yazarlarla ropartaj yapmayi yoksa bi zorunluluk mu snein icin ?

Severek yapıyorum tabi ki. Öyle olmasa başlamazdım zaten.

Bilgisayarı elinle mi açarsın yoksa ayağınla mı?

Bilgisayarın var mı diye sorsaydın keşke jdndnd olsa belki ayağımla acardim ama misafir evinde ayagimla sesini acmisligim var altta boyle dondurmeli bi seyi vardi hafif bir hamleyle ayarliyabilmistim. Siz hayal edin bn pek anlatamadim.

:) Baş ucu kitabın var mı?

Cogu kisi gibi evet Kahraman Tazeoglunun vazgeçtim isimli kitabı aralara siirler serpistirdigi harika bi kitap etkilenmistim bazi bolumleri halâ sık sık okuurum.

Her zaman sonda sorurum. Bana sormak istediğin birşey var mı?

Zaten arada kullanmistim hakkimi ama yani peki sana sorsalr ropartaj yapmayı nedn sectin cunku bn ne biliyim insanlarla konusmayı severim ama kayıt altinda tutmak nasil bi istek nedn kaynaklaniyor ?

Bilmem gerçekte pek insanlarla iletişime geçemiyorum. O yüzden burda sevdiğim birkaç yazarı yakından tanımak için önce başladım. Sonrasında eğlenceli geldi devam ediyorum

Peki anladım. İyi de yapmissin seninle roportaj yapdigim icin gercekten mutluyum.

Son olarak okurların için ne demek istersin?

Onlara cook cook tesekkur ediyorum. Hepsi gercekten birbirinden iyi kalpli anlayisili ve datlu okuyucular. Bni anladiklarını da dusunuyorum okuyucularin coguylada guzel dostluklar kurdum bu benim icin harika bi sey. Hepinizi seviyorum kendinize iyi bakınn. Sevgiyle kalınnn..

Röportaj için teşekkürler. Birkez daha tebrikler. Umarım sıkılmadın. Tekrar teşekkürler

Hayır hic sıkılmadım aksine cok eglendim yuzumde bi gulumseme olustu yasadiklarim tekrar aklima gelince umarim bn de fazla uzatmamisimdır.

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin