İlk önce kendinden bahseder misin?
Adım Busenur. 8. Sınıfa gidiyorum. Bir TEOG mağduruyum. Kitap kurduyum.Kısaca kendimi kelimelerle iletişim benim her seyimdir.Yani kitap yazmak benim için her şey. Üzgünken beni mutlu eden bikaç şeylerden biri.
Burayı nasıl keşfettin?
Wattpad ortamını bir arkadaşım sayesinde keşfettim.
Yazmaya nasıl karar verdin?
Dediğim gibi önceden de yazıyordum. Okulda bir grubumuz vardı. Orada da yazardım. Sonra burada da yazmaya karar verdim.
Aklında başka kurgular var mı? Yani bundan sonra sıkıca mı yazacaksın?
Elimden geldiği kadar.Yani platonik çok beğenilirse 2. Kitabını yazarım. Ama çok tutmazsa diğer projelerime geçeceğim.
Farklı tarzlar denemeyi düşünüyor musun?
Aslında evet. Her projem benim farklı bir yönümü belli ediyor. Genellikle hep kendi deneyimlerimden, duygularımdan yola çıkarak yapıyorum hikayelerimi.
Hiç kimsenin bilmediği özelliğin var mı?
Kimsenin bilmediği bir özelliğim var sanırım. O da her geçirdiğim zor günleri yakınlarıma anlatamam onları üzmemek için. Yalan söylediğim bile oldu. Allahım affetsin beni.
Ulaşamadığın biri ile sohbet etme olanağı olsaydı bu kim olurdu?Ondan neler öğrenirdin?
Sanırım ilk sevgilim. Çünkü ben aşka kapalı bir insanım ve çok seçiciyim.Ona şey derdim.Yahu ben seni nasıl kabul ettim derdim sanırım aklıma ünlü biri olarak Selena gomez gelirdi hemen ekleyeyim ;)
:) en çılğın anından bahseder misin?
En çılgın anım kesinlikle şuydu sanırım. Hastanedeyim. Hasta oldum. Grip olmuştum. Müdahale odasındayken doktor şalımı açtırdı. Yani sadece boğazım gözüküyor. Sonra içeri başka bir hasta yakını geldi. Benim yaşlarımda bir erkek.Çocuk beni farkettiği başını çevirdi. O en çılgın anlarımdan biri. Çünkü ben ve çocuk gülüyoduk. Ben çocuğa gülüyorum orası ayrı.Hahahahaha.
:) Bir kitap veya çizgi film kahramanlyla arkadaş olsan bu kim olur?
Kesinlikle ama kesinlikle SOLUCAN kitabındaki Nehir ve Kıvanç. Ya da ikisinden biri.I love SOLUCANIST.
Yakın bir arkadaşın kanunsuz iş yapsa polisi arar mısın?
EVET. Biraz acımasızımdır.Ben bir soru sorabilir miyim?
Zaten bu soruyu sona yakın sorucaktım ama sor bakalım
Tamam :D Sizce benim hikayeyi siz yazsaydınız nasıl devam ettirirdiniz? Okuyuduysanız okuyucularımın düşünceleri benim için önemli de yani.
Ah cidden zor bir soru.........Şey nasıl desem şimdi bilemedim.Ben hikaye yazamam da.Ama bence iyi yazıyorsun sen ya istediğin gibi devamettin.Sonuçta bu senin hikayen ve ilk göz ağrın.Hiçkimseye ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum.Gayet iyi gidiyorsun.Tabii istersen bir okuyucularına sorabilir ve fikir alabilirsin.Ama dediğim gibi ben bu işlerde iyi değilim.Kusura bakma :)
Anladım. Senin de benim okuyucularımdan biri olman beni çok mutlu etti. Ve teşekkür ederim ayrıca.
Ben teşekkür ederim.Gelelim sorularıma.Hiç telefon şakası yaptın mı?
İşlettim hep. Bayılırım :D
Bir günlüğe başkan olsan ne yaparsın?
Öğrencilere günlük harçlık veren bir makine yaptırır sonra da her okula dağıtırdım.
:) Gelecekte kendini nerelerde görmek istersin?
Kadın doğum uzmanı. İNŞALLAH! Ve kitabimi okuyan kişilerin artması.
Inşallah.Peki okuyucular artarsa kitap bastırır mısın?
Evet yaparım. Ama okuyucularım isterse. Bu işte çünkü herseyden önce okuyucularım önemli benim için
Sana bol şans o zaman.Sormamı istediğin soru var mı?
Hikayem hakkında daha çok soru soracaksin sandım ama genellikle kendim hakkında sordun. Sadece buna biraz şaşırdım. Genellikle bölümler de öyle yapardın ama bu röportaj çok güzeldi benim için.Sana da bol şans.Ah bitti mi şimdi? Durun ben buradan son bişey söyleyeyim o zaman. Bu röportajı okuyan herkesi PLATONİK hikayemize bekleriz.Bana sormak istediğin başka bir şey var mı?
Sanırım Hayır. Ama solucan kitabının yazarı ile röportaj yaparsan benimle iletişim kurmasını söyler misin?
Yapabilirsem söylerim :) Son olarak okurlarına bir şey söyler misin?
I LOVE PLATONIKLERIM.Xxxx
:) Röportaj için yine teşekkür ederim.Bazı sorular yeni oldu.Aklıma ilk gelenleri sordum.Her neyse.Umarım sıkılmadın.Çok şeker birisin.Tekrar teşekkürler.♥
Ne demek her zaman. Karakterlerim de seni bekler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler