İlk önce kendinden bahseder misin?
Tabii. İsmim Ayşe. 2013yılından beri Wattpad 'de okuyor ve yazıyorum. Dört yıldır Directioner'ım ve sonsuza kadar da öyle kalacağım. Bu arada 17 yaşındayım ve Ankara'da yaşıyorum. Üçüncü sınıftayım bölümüm sayısal. Ayrıntıya girmek gerekirse üniversitede mimarlık ya da inşaat mühendisliği istiyorum. Sanırım bu kadar.
Dear James adlı hikayende fovori repliğin hangisi?
Aslında zor bir soru...Replik sayılır mı bilmiyorum ama sanırım 15.bölümde Niall'ın Rachel'ın günlüğüne not yazdığı kısımda söylediği şeyler favori repliğim. Niall şunları söylüyordu,"Kadere inanıyor musun? Ben inanırım. Tıpkı seni sevdiğimi söylediğim zamanın gelmediği gibi. Birileri biliyor. Ve hayatımızı kurguluyor. Bizde yaşıyoruz. Ve o birileri biliyor ki,seni çok seviyorum. Şimdi Rachel sana yalvarıyorum. Lütfen gitme. En baştan başlayalım. Tekrar tanışıp arkadaş olalım. Sinemaya gidip etrafa mısır saçalım. Market arabasıyla oyun oynayalım. Beni sevdiğini yeni öğrenmişken nereye gidiyorsun?"
Aslında zor çünkü hikayen tam anlamyla müthiş. Hiç One Direction ile bağlantı kurdun mu?
Çok teşekkürler. Aslında bunu gerçekten çok isterdim. Hatta her şeyimi verebilirim bunu için fakat hiç bağlantı kurmadım. 27 milyon hayranın arasında onlarla benim bağlantı kurmam zaten düşük bir olasılık maalesef...Yine de tüm directioner arkadaşlarım için söylüyorum,hiçbir zaman umut yitirmemek gerek bence.
Bence de. Dear James adlı hikayeni yazarken nelerden ilham aldın?
Aslında belli bir ilham kaynağım olduğunu söyleyemem. Yani o gün yaşasığım olaylar bile etkileyebiliyordu. Bazen izlediğim film ve ya dizilerden,bazen okuduğum kitaplardan etkileniyordum. Hatta bir şarkı bile ilham verebiliyordu.
Peki finalı böyle bitirmek direk mi aklına geldi yoksa kurgu başladığından aklında vardı mı?
Immm...Öncelikle burada da bütün okuyucularımdan özür dilemek istiyorum. Finalın öyle olması çoğu kişi için hayal kırıklığı olmuş olabilir...Sanırım öyle bir son yazmak dediğin gibi birden aklıma geldi. Kafamda olayları kurguladığımda açtım wattpad'ı ve son bölümü yazdım. Neden? diye sorucak olursanız. O aralar zor zamanlar geçiriyordum. Hem özel hayatım olsun,hem sosyal hayatım olsun,okul hayatım,çevremde oluşan olaylar,Zayn Malik tarafından yapılan acımasız olay...Her neyse çok uzatmak istemiyorum ama anladınız sanırım. Birden aklıma geldi ve böyle bitirme kararı aldım. Zaten daha da uzasaydı konu saçmalaşacaktı,en iyisi final yapmaktı diye düşünüyorum.
Hayır,bence güzel final olmuş. Bence böyle düşünmemelisin. Peki hiç her hansı bir hikayen için olumsuz tepki aldın mı?
Şu anda wattpad'de yayımda olan dört hikaye var ve sadece Dear James'te olumsuz tepkiler aldığımı hatırlıyorum. Biliyorum çok fazla Dear James'den bahsettik fakat hızlıca anlatıyım. İlk başlarda birisi kurgumun çalıntı olduğunu iddia etmişti. Açıklama yaptım,kurgu kesinlikle çalıntı değil tabii ufak benzerlikler olabilir fakat bu alıntı yaptığım anlamına gelmez. İkincisi Dear James'in final bölümüne yapılan eleştirilerdi fakat bunda açıklama yapamam çünkü okuyucularında haklı olduklarını düşünüyorum.
Tamam. Şimdi bir kaç tane şapşik soru sormak istiyorum.
Şapşik jdnkgsgsd pekala sor merak ettim.
Hiç kalabalık ortamda durduk yere güldün mü?
Herkese olmuştur bu sanırım... Şeyy tabii oldu ama kahkahama tepki olarak verilen bakışlardan sonra gülmeyi kesmek zorunda kalıyorum kxdkjgd.
Kxdkjgd. Peki küçükken uça bileceğini zann edip bir yerlerden kendini attın mı?
A bak bu hiç başıma gelmemişti ama abimin yaptığına eminim salak bir çoçuktu....
Son olarak okurlarına bir şey smylemek ister misin?
Hikayelerimi okuyanlara çok teşekkür ediyorum bu beni çok mutlu ediyor. Ve onları o kadar çok seviyorum ki şebekler hepsini yerim.
Çok çok çok teşekkür ederim kabul etdiyin için. Seni söyleyemem ama ben çok eğlendim. Bu günün en iyi dakşkaları oldu. Çok kibar,anlayışlı olduğun için de teşekkürler.
Asıl ben teşekkür etmem gerekiyor bana röpörtaj teklif ettiğin için çok sevindim ben de çok eğlendim.Yine çok sevdiğim yazarlardan biri olan Dear James hikayesiyle tanıdığım Ayşe ile de röpörtajın sonuna geldik. Çok tatlı biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Röportajları
Non-FictionTüm wattpad yazarlarıyla röportaj. Kapak için @MRS-uzaylice teşekkürler